Baleset

Bomló holttestet találtak a Mátrában

Bűnügy

Lázban ég a BRFK a meggyilkolt amerikai lány kapcsán: minden arra mutat, hogy a világ legjobb rendőrsége a miénk

Baleset

Tömegbaleset az M5-ös autópályán, kamionok hevertek szerteszét

Jól jöhetett a Coca-Colának a magyar homofóbok toporzékolása

Nagy eséllyel egy sikeres marketingfogás részeseivé váltak azok, akik bojkottot hirdettek a Coca-Cola termékei ellen, miután a cég azonos nemű párokat merészelt a reklámplakátjaira tenni.

Mint ismert, elsőként a fideszes Boldog István hergelődött odáig, hogy megvonja magától az üdítőmárkát, majd petíció is indult, uszított kicsit a Hit Gyülekezete „egyház” is, mire végül a Mi Hazánk Mozgalom bohózatával fulladt unalomba a téma.

A Népszavának most egy reklámszakember arról beszélt: a multi ügyeset húzott a kampánnyal, mert még ha Magyarországon csökkent is termékeik népszerűsége (amiről egyébként nem tudni),

külföldön hatalmas ingyenreklámot kapott a cég, miután számos tekintélyes külföldi lap pozitív összefüggésben foglalkozott a Coca-Cola homoszexuálisok melletti kiállásával

(és persze a magyarok gyűlölködésével). Ez pedig a Magyarországnál toleránsabb nyugati világban jó hívószónak számít.

A Népszava megjegyzi, rá is fér az imázsjavítás az üdítőgyártóra, mert mindeközben egy tavaly októberi Greenpeace-jelentés szerint a Coca-Cola egyike azon a cégeknek, melyek termékei leginkább szennyezik a környezetet.

Ez is érdekelhet:
Bemutatták a budapesti junior úszó-vb kabaláját

Ez is a havazás miatt? Leállt a MÁV online jegyértékesítése

Kiállt a melegek gyerekvállalása mellett egy megafonos, majd eltűnt a cikke

Elhallgattatták a Fidesz lakossági fórumán a kérdezőt, miután nem megfelelő kérdést akart feltenni

A csomagküldésre is kiterjesztené a fóliázós törvényt a kormány

„Megmarta a nyelőcsövüket”: hat ember kórházba kerül, miután ivott a Coca-Cola termékeiből Horvátországban

Kibaszták L. Simon Lászlót, a Magyar Nemzeti Múzeum főigazgatóját, miután „szabotálta a gyermekvédelmi törvényt”