Nagy eséllyel egy sikeres marketingfogás részeseivé váltak azok, akik bojkottot hirdettek a Coca-Cola termékei ellen, miután a cég azonos nemű párokat merészelt a reklámplakátjaira tenni.
Mint ismert, elsőként a fideszes Boldog István hergelődött odáig, hogy megvonja magától az üdítőmárkát, majd petíció is indult, uszított kicsit a Hit Gyülekezete „egyház” is, mire végül a Mi Hazánk Mozgalom bohózatával fulladt unalomba a téma.
A Népszavának most egy reklámszakember arról beszélt: a multi ügyeset húzott a kampánnyal, mert még ha Magyarországon csökkent is termékeik népszerűsége (amiről egyébként nem tudni),
külföldön hatalmas ingyenreklámot kapott a cég, miután számos tekintélyes külföldi lap pozitív összefüggésben foglalkozott a Coca-Cola homoszexuálisok melletti kiállásával
(és persze a magyarok gyűlölködésével). Ez pedig a Magyarországnál toleránsabb nyugati világban jó hívószónak számít.
A Népszava megjegyzi, rá is fér az imázsjavítás az üdítőgyártóra, mert mindeközben egy tavaly októberi Greenpeace-jelentés szerint a Coca-Cola egyike azon a cégeknek, melyek termékei leginkább szennyezik a környezetet.