Az elfogadás jegyében azonos nemű párok (is) láthatók a Coca-Cola legújabb reklámplakátjain, amitől azonnal ledobta az ékszíjat a korábban a Pride betiltását is követelő fideszes Boldog István, sőt, még petíció is indult, hogy tüntessék el a közterületekről az egyesek szerint felháborító plakátokat.
https://www.facebook.com/cocacolahu/posts/2342509582632299
Boldog odáig hergelte magát, hogy egyenesen bojkottot hirdetett a Coca-Cola termékei ellen, a Fidesz azonban egyelőre nem karolta fel a politikusuk újabb homofób kirohanását sem, mondván, „Magyarország szabad ország, ezért mindenki szabadon eldöntheti, hogy iszik-e Coca Cola-t”.
A 444.hu azt írja, hétfőn a cég közleményt adott ki a felháborodásokra reagálva. Ebben azt írják, számukra az egyenlőség és a sokszínűség alapvető érték, ezt fejezi ki a szivárványos címke is a palackokon:
„Ezt a kampányunkat városszerte kihelyezett plakátokkal kísérjük. A háromféle plakáton egy-egy Coca-Colát ivó pár szerepel – hetero- és homoszexuális párok egyaránt. Ezzel valóban szeretnénk üzenetet közvetíteni: a hitünket abban, hogy mindenkinek joga van a szeretetre, szerelemre; hogy a szerelem érzése ugyanaz (#loveislove). Sok reklám esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem. Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől.”
A kampány kapcsán Alföldi Róbert is megszólalt a Facebookon, ő azt írta:
„Én ugyan nem sok colát iszom mostanában, sem ilyet, sem olyat, de a szerelem, az szerelem!”