Gulyás Gergely: jobboldali újságírónak lenni morális fölényt jelent

A kocsmai stílus pedig szinte ismeretlen.

gyulyas-gergely-mti
Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sajtótájékoztatója 2018. augusztus 14-én. Fotó: MTI/Kovács Attila

Kocsis Máté után Gulyás Gergely is megmasszírozta kicsit a propagandagyártásra trenírozott kormánypárti médiamunkások lelkét.

A Miniszterelnökséget vezető miniszter Magyar Hírlapnak adott interjújában beszélt a közelgő EP-választásról, a közbeszéd állapotáról, valamint a Fidesz jövőbeli néppárti tagságáról.

Előjött az a kérdés is, hogy miként ítéli meg Gulyás az őszinteségi rohamot kapott egykori főpropagandista, Varga István kijelentéseit, melyekkel rendesen elnyomta a csikket a jobboldali sajtó szemében, és amelyek után gyakorlatilag órákon belül „lemondott” a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány kuratóriumának éléről Varga.

„Remélem, hogy a jó újságírók a jobboldalon dolgoznak. Az biztos, hogy ezen az oldalon újságírónak lenni önmagában morális fölényt jelent”

– magyarázta Gulyás Gergely. Arra nem tért ki, hogy akkor miért nem csinálnak végre egy jó újságot a pártközpontból feltöltött üzenőfüzetek helyett. Oh, wait!

A közbeszédre kitérve Gulyás úgy emlékszik,

„egy-egy erősebb megjegyzés a mi oldalunkról is elhangzik, viszont az a kocsmai stílus, amely az ellenzék részéről általánossá vált, nálunk nem szokás”.

A háttérben felsírt Bayer ZsoltBencsik András vigasztalja –, de az is egy emlékezetes nemkocsmai jobboldali morális fölény volt, amikor az LMP-s Demeter Mártába halott anyján keresztül gázolt bele az Origo, majd kánonban a Fidesz-frakció.

Magyar Péter a Házibuli zenéjével osztotta meg a Hír TV propagandistájának erőlködését

Magyar Péter újabb országjárásra indul nyáron

Nem vett részt a Tisza a Fővárosi Közgyűlés ülésén: „Elég volt abból, hogy Szentkirályi Alexandra balhét és színházat csinál”

Magyar Péterék újra kórházlátogatásra indulnak

Óriási áramkimaradás Prága jelentős részén, egyelőre nem tudják, mi történt

Új járatok indítását jelentette be a MÁV