Bűnügy

Nyomoz a rendőrség, miután egy felügyelő úgy felrúgott egy kisfiút Szolnokon, hogy fejre esett

Baleset

Tűzforró autóban rekedt egy kétéves kisfiú Komáromban

Bűnügy

Halálra vert egy idős nőt egy fiatalkorú férfi Borsodban

Tömegével bukja a helyreigazítási pereket a lakájmédia

Miközben a „balliberális féknyúzgyárak” nehéztüzérsége ennek a tizedét hozta össze.

Origo

Száznál több sajtó-helyreigazítási pert veszítettek 2018-ban a kormánypárti propagandát harsogó médiumok – számolta össze az Átlátszó.

A lap a Fővárosi Törvényszéknél kilincselt az adatokért. Ennek során derült ki, hogy a kormányzati revolvermédiává züllesztett, gigászi hiányt termelő közmédia, a Lokál, az Origo, a tegnap Magyar Nemzetté változtatott Magyar Idők, a Pesti Srácok, a hajléktalanrugdosó Ripost, a TV2 és 888

nem kevesebb, mint 109 helyreigazítási pert veszített el csak tavaly.

Ezek közül a bíróság az Origót kapta legtöbbször hazugságon.

2017-ben a kormányzati médiaholdudvar mérlege még „csak” 53 bukott helyreigazítási per volt, jegyzi meg az Átlátszó.

De kikérték a kormányfüggetlen szerkesztőségek adatait is, azokét, amelyeket ugye lelkesen féknyúzoz a kormányoldal, de hogy, hogy nem, a 444, az RTL Klub, az Index, az Átlátszó, és Simicska kapitulációjával bezárt, pár évig ellenzékiként működő Magyar Nemzet

összesen csak 14 esetben kényszerült helyreigazításra.

Pedig Orbán Viktor szerint baloldali médiatúlsúly van, meg hazugsággyárak, tehát már csak a matek alapján is a független sajtó térfelén várna az ember több bukott pert.

Ez is érdekelhet:
Bíróság mondta ki: lehet forgalmat akadályozva tüntetni

Kapcsolódó hírek

Meghalt egy motoros a 81-es főúton Magyaralmásnál

Balesetet szenvedett és súlyosan megsérült egy motoros rendőr Budapesten

Itt az új megszorítás: „háborúellenes akciótervről” döntött a kormány, védelmi pénzt szednek a multiktól

Kiskorú zaklatásával vádolja a propaganda Magyar Pétert, itt a válasza

Levélben zargatja az érettségizőket Orbán Viktor

E-mailt küld a kormány a magyaroknak, mert nem ömlik még elég helyről az idióta háborús propaganda

Elege lette a szülőknek a háborús plakátokból Orosházán

Hadházy Ákos is beleszállt az ATV-be: „a demokrácia színház fontos díszlete ez a csatorna”

Levelet kaptak a diplomások Orbán Viktortól