Bulvár

Eltűnik a képernyőről Somos András, az ATV Kaleta Gábort mentegető műsorvezetője

Gazdaság

Lecsap a Temu piactérre a Gazdasági Versenyhivatal

Bűnügy

Száz díszmadarat próbált egy bolgár férfi Hollandiába csempészni

Ordas hírhamisítással bukott le az Index, a Fidesz új propagandalapja ismét Karácsony Gergelyt fúrja

RövidenRöviden
Karácsony Gergely főpolgármester nyilatkozik a sajtónak a Városházán 2022. május 25-én.
Karácsony Gergely főpolgármester nyilatkozik a sajtónak a Városházán 2022. május 25-én. Fotó: MTI/Bruzák Noémi

„A jereváni rádiót ma Indexnek hívják” – írta Karácsony Gergely, Budapest főpolgármestere annak kapcsán, hogy az egykor mértékadó online újság szerdán arról dezinformált: „nem a kormány, hanem Karácsony Gergely és Draskovics Tibor fúrta meg a Budapest-bérletet”.

Karácsony két képernyőmentést is megosztott, amely szerint az újabb karaktergyilkossággal megbízott propagandalapnál elsőre azt sem tudták eltalálni, hogy Lázár János több pénzt „kínált” vagy (éppen ellenkezőleg) „kért” a fővárostól.

„Ennyi év után sem mindegy ugyanis, hogy osztogatnak, vagy fosztogatnak… A kormánypropaganda részévé tett Indexre, és annak főszerkesztőjére, a full kamu Városháza-ügyben is főszerepet osztott a Fidesz. Most a Budapest-bérlet ügyében folytatja az álhírek gyártását”

– emlékeztetett Karácsony Gergely.

A jereváni rádiót ma Indexnek hívják. Ennyi év után sem mindegy ugyanis, hogy osztogatnak, vagy fosztogatnak…A…

Posted by Karácsony Gergely on Wednesday, January 3, 2024

Mint a főpolgármester megjegyezte, a Fekete-Szalóky Zoltán főszerkesztő által jegyzett „hazugságcikket” utólag írták át.

  • Arról, hogy „Lázár Jánosék 16 százalékkal több pénzt kínáltak a fővárosnak”,
  • arra, hogy „Lázár Jánosék 16 százalékkal több pénzt kértek a fővárostól”.

„Hát, nem mindegy. Osztogatnak vs. fosztogatnak. Az utóbbi az igaz. Az, hogy a kormány egyszerre akarja tovább sarcolni Budapestet, és megszüntetni a Budapest-bérletet. De újra mondom, Budapest ellenáll, megvédjük a Budapest-bérletet, nem másért, hanem azért, mert az az érdeke a budapestieknek, az agglomerációban élőknek, a városnak és az országnak is” – zárta posztját Karácsony.

Ismert, az Index volt az is, amely korábban, az előző választási kampányra időzítve – feltehetően az orosz titkosszolgálatokkal összejátszva – hónapokon át habosította azt a másik, azóta szintén megbukott blődséget, miszerint Karácsonyék el akarták adni a Városházát.

Orbán Viktor után a Facebook is elkezdett leszámolni a magyar sajtóval.

Tavaly október óta hiába posztoljuk a cikkeinket a közösségi oldalra, a felhasználók mindössze néhány százalékának mutatja meg az algoritmus.

Oszd meg te is ezt a hírt, küldd tovább chaten, mutasd meg ismerőseidnek, hogy ne csak a hatalmaskodók hangja hallatsszon:

Ez is érdekelhet

Meghalt Belénessy Csaba, az MTI volt vezérigazgatója

Leszámol Józsefváros az agymosó hirdetőoszlopokkal

Nagy Márton: az infláció gyakorlatilag összeesett

Nyitrai Zsolt úgy tudja, a kormány közéleti munkája a párbeszéden alapul

Kiderült, mennyi szavazót veszített a Fidesz a kegyelmi botrány miatt

Itt van Magyar Péter nagy bejelentése