Belföld

Súlyos dolgokat állít Dúró Dóráról és Kocsis Mátéról Magyar Péter

Bulvár

Magyar Péter elárverezi a „női” napszemüvegét, elképesztő összegnél tart a licit

Belföld

Magyar Péter üti-veri Orbán Viktort, saját követői is kinevetik a miniszterelnököt

Milyen hibákat ne kövessen el, ha online kereskedik?

Milyen hibákat ne kövessen el, ha online kereskedik?

Manapság minden témában találunk már webáruházat. Vannak a teljesen átlagos, jó és kiváló webshopok, és ezek között óriási különbségek vannak. A webshopoknál a siker titka az, hogy milyen ügyfélélményt nyújt a látogatóknak. Ha kiváló, igazán lenyűgöző élményt nyújtó webáruházat szeretne, akkor néhány tipikus hibát el kell kerülnie. Ezeket mutatjuk meg ebben az írásban.

Hogyan legyen kiváló a webáruháza?

Bár a hibákról szóltunk a címben, ezeket mindjárt át is fordítjuk a pozitív irányba, tehát a hiba helyett azt írjuk le, mire kellene odafigyelnie webshoptulajdonosként:

  1. Legyen igazi vevőköre!
    Találja meg a valós piaci igényeket, piackutatás nélkül ne indítson webáruházat! Ha megtalálta a vevőkört, gondolja át, mi az, amiben többet tud majd nyújtani a konkurenciánál.
  2. Célozzon pontosan!
    A hirdetései szóljanak a megcélzott vevőkörnek, az ő nyelvükön, az ő problémáikra fókuszálva. Hiába kiváló a terméke, ha nem azoknak hirdet, akiket érdekel. Fogalmazza meg pontosan, hogy a termékei milyen módon segítik a célközönség problémáinak megoldását.
  3. Használjon megbízható webshopmotort!
    A kiváló webáruházhoz kiváló motorra van szükség, amely tudja mindazokat a funkciókat, amelyekre hosszú távon szüksége lehet, megfizethető, üzemeltetése gazdaságos, van hozzá állandó támogatás, felhasználói dokumentáció, folyamatosan fejlesztik, a vállalkozás növekedésével is lépést tud tartani. Az UNAS-nál történő webáruház bérlés megfelel ezeknek a kritériumoknak.
  4. Árai legyenek összhangban az értékekkel!
    Sem a túlárazás, sem az alulárazás nem vezet jó eredményre hosszabb távon. Elemezze a versenytársak árait és gondolja át, hogy mennyit érhet az a hozzáadott érték, amelyet Ön nyújt vásárlóinak!
  5. Helyezzen nagy hangsúlyt a biztonságra!
    A vásárlók adatainak védelme a webáruház tulajdonosának felelőssége. Az ma már alapvető, hogy a webshop rendelkezzen SSL tanúsítvánnyal.
  6. Ne próbáljon meg mindent egyedül elvégezni!
    Szervezze ki azokat a munkafolyamatokat, amelyeket más hatékonyabban el tud végezni!
  7. Fókuszáljon a fantasztikus vásárlói élményre!
    Tervezze meg előre, hogy a látogató milyen útvonalat fog bejárni, melyik ponton milyen élményt tud számára nyújtani. Legyen egyszerű a navigáció, lehessen a termékeket könnyen megtalálni, töltődjön be gyorsan minden oldal bármilyen eszközön, lehessen akár regisztráció nélkül vagy minimális adat megadásával vásárolni, legyen többféle fizetési és szállítási mód!
  8. A termékoldalakat fejlessze a lehető legmagasabb színvonalra!
    A termékoldalak meghatározó jelentőségűek a webáruház szempontjából. A legfontosabb információkat mindenképpen fel kell tüntetni, de igazán azzal lehet kitűnni a tömegből, ha a leírásokban a látogató választ kap a kérdéseire, megoldást talál a problémáira. A túl sok információ is zavaró lehet. Ezt ki kell egészíteni még kiváló termékfotókkal, vásárlói értékelésekkel.

Kapcsolódó friss hírek

Holttestet találtak az utcán Szentesen

Elképesztő pénzért kelt el Magyar Péter „női” napszemüvege

Aláírásgyűjtő aktivistákat vertek meg Budapesten

Busz és villamos karambolozott Budapesten

Orbán Viktor a kolostorkájában fogadta Irakli Kobakhidzét

Rémhír terjed a TikTokon a betétek befagyasztásáról, az MNB feljelentést tesz