Baleset

Meghalt egy vétlen autós utasa az M3-ason Mezőkeresztesnél

Baleset

Nagy baleset az M7-esen, lezárták a pálya Budapest felé vezető oldalát

Bűnügy

Halálra vert egy idős nőt egy fiatalkorú férfi Borsodban

A hűtlenség világhírű mémpárjával reklámozza a kormány a családtámogatást

A kormány az Európai Néppárt dörgedelme miatt nagy hirtelen eltüntette a Junckert támadó plakátokat, helyükre a családtámogatási intézkedésekről szóló reklámok kerülnek.

Az első ilyeneket már ki is helyezték, a 444 olvasója vette észre Zuglóban:

Az új, családvédelmi plakátok egyike.

Az új, családvédelmi plakátok egyike.Fotó: Facebook

Igen, ahogy az több mint valószínű, a plakáthoz annak a stockfotós párnak az egyik képét használták fel, amely az elmúlt évek egyik legismertebb mém-alapanyaga lett, a félrenézős sétáló pár:

A

Az eredeti „distracted boyfriend” néven elhíresült stockfotó.

Ez pedig már a mémből lett óriásplakát újabb mémmé való tovább-burjánzása:

Márton Ligeti látta meg, hogy "hiszen ez az a pár abból a mémből"UPDATE: for the viral international audience, my son…

Posted by Gábor Ligeti on Wednesday, March 13, 2019

Hogy véletlenül esett pont erre a párra a kormányzati grafikusok választása, esetleg szándékosan ez volt koncepció, ezzel is „beszédtémát” generálva a kampány körül, nem tudni. Viszont legutóbb egy milliomos vállalkozóval reklámozta a kormány, hogy „nő a minimálbér”, korábban pedig egy külföldi család szerepelt a magyar kormányplakáton, úgyhogy hajlunk arra, hogy inkább a propagandagyárosok konstans igénytelensége lehet az újabb furcsaság mögött is.

Ez is érdekelhet:
Idén jöhetett volna Andy Vajnáék babája

Kapcsolódó hírek

Egy héten belül már a második postás halt meg munka közben

Drogot is árultak a szegedi dj-k, lekapcsolták őket

336 milliót vert el a kormány két hét alatt óriásplakátokra

Dőlnek a csontvázak? Nyomoznak a CÖF plakátkampányos cége ügyében

Most 6 milliárdot szór el a kormány „tájékoztatókampányra”

Kijavította a Momentum a kormány plakátjait

Nyomoz a rendőrség a kormányközeli médiacégek túlárazásai kapcsán

Reagált az Európai Bizottság Orbánék újabb nemzeti konzultációjára

Brutális összeget költött a CÖF az értelmetlen „háborúpárti” lejáratókampányára