Közlekedés

Ma is összeszarta magát a MÁV: most a Nyugati pályaudvaron van váltóhiba

Baleset

Kiderült, mi vezetett a miskolctapolcai Barlangfürdő leégéséhez

Baleset

Meghalt egy 16 éves lány, miután kiugrott egy égő lakás ablakán Esztergomban

A hűtlenség világhírű mémpárjával reklámozza a kormány a családtámogatást

A kormány az Európai Néppárt dörgedelme miatt nagy hirtelen eltüntette a Junckert támadó plakátokat, helyükre a családtámogatási intézkedésekről szóló reklámok kerülnek.

Az első ilyeneket már ki is helyezték, a 444 olvasója vette észre Zuglóban:

Az új, családvédelmi plakátok egyike.

Az új, családvédelmi plakátok egyike.Fotó: Facebook

Igen, ahogy az több mint valószínű, a plakáthoz annak a stockfotós párnak az egyik képét használták fel, amely az elmúlt évek egyik legismertebb mém-alapanyaga lett, a félrenézős sétáló pár:

A

Az eredeti „distracted boyfriend” néven elhíresült stockfotó.

Ez pedig már a mémből lett óriásplakát újabb mémmé való tovább-burjánzása:

Márton Ligeti látta meg, hogy "hiszen ez az a pár abból a mémből"UPDATE: for the viral international audience, my son…

Posted by Gábor Ligeti on Wednesday, March 13, 2019

Hogy véletlenül esett pont erre a párra a kormányzati grafikusok választása, esetleg szándékosan ez volt koncepció, ezzel is „beszédtémát” generálva a kampány körül, nem tudni. Viszont legutóbb egy milliomos vállalkozóval reklámozta a kormány, hogy „nő a minimálbér”, korábban pedig egy külföldi család szerepelt a magyar kormányplakáton, úgyhogy hajlunk arra, hogy inkább a propagandagyárosok konstans igénytelensége lehet az újabb furcsaság mögött is.

Ez is érdekelhet:
Kinyírta egy csapat tyúk a rájuk támadó rókát Franciaországban

Reagált az Európai Bizottság Orbánék újabb nemzeti konzultációjára

Elhallgattatták a Fidesz lakossági fórumán a kérdezőt, miután nem megfelelő kérdést akart feltenni

Gyermekotthonból tett közzé képeket Magyar Péter, őrjöngő fideszesek próbálták megzavarni az országjárása első helyszínén

Dőlnek a csontvázak? Nyomoznak a CÖF plakátkampányos cége ügyében

Nyomoz a rendőrség a kormányközeli médiacégek túlárazásai kapcsán

Brutális összeget költött a CÖF az értelmetlen „háborúpárti” lejáratókampányára