Baleset

Tragédia Akasztónál, egy ember meghalt, többen megsérültek

Bűnügy

Külföldre menekült a kisfiút felrúgó, párjait ököllel verő „karateedző”, nem tudják kihallgatni

Bűnügy

Halálra vert egy idős nőt egy fiatalkorú férfi Borsodban

4,7 milliárdot ver el a kormány az újabb plakátkampányra

Ismét égeti a közpénzt plakátkampány címszóval a kormány az állampolgárok „tájékoztatása” érdekében.

VERHOFSTADT, Guy; KOVÁCS Zoltán
Kisteherautó óriásplakáttal a Miniszterelnökség előtt, amelyet Kovács Zoltán kormányszóvivő mutatott be a Kormányinfó sajtótájékoztatón 2018. november 28-án. Fotó: MTI/Balogh Zoltán

A 24.hu szúrta ki egy, a Közbeszerzési Hatóság honlapján közzétett dokumentumban, hogy

Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása

címszóval

4 milliárd 713 millió forint adóforintot tapsolna el a kormány, ebből 1,3 milliárd forint opciós összeg.

A cikk felidézi, szeptemberben már indított a kormány egy 5,9 milliárdos – azaz 5 900 000 000 forintos – kampányt a Sargentini-jelentés kiforgatására, az volt a Nemzeti Kommunikációs Hivatal legdrágább akciója 2018-ban.

És novemberben is indult már egy kisebb plakátkampányt, mely során rendkívül eredeti módon az európai liberálisok Orbán-ellenes mobil transzparensének ötletét másolták.

Ez is érdekelhet:
Kásler: jövő nyártól indul az egészségügyi gigabéremelés

Kapcsolódó hírek

Drogot is árultak a szegedi dj-k, lekapcsolták őket

Egy héten belül már a második postás halt meg munka közben

Kijavította a Momentum a kormány plakátjait

Most 6 milliárdot szór el a kormány „tájékoztatókampányra”

336 milliót vert el a kormány két hét alatt óriásplakátokra

Dőlnek a csontvázak? Nyomoznak a CÖF plakátkampányos cége ügyében

Reagált az Európai Bizottság Orbánék újabb nemzeti konzultációjára

Brutális összeget költött a CÖF az értelmetlen „háborúpárti” lejáratókampányára

Nyomoz a rendőrség a kormányközeli médiacégek túlárazásai kapcsán