Mutatjuk, mivel foglalkozik a MÁV, amíg te a késő, kimaradó vonatra vársz

Mit tennél, ha közlekedési vállalatot vezetnél, ami éppen a szétesés határán egyensúlyoz, utasok ezreinek életét keseríti meg nap mint nap állandó késésekkel, járatkimaradásokkal, kisiklott, kigyulladt vonatokkal, és a legtöbb, amit mondani tudsz, hogy régen is ilyen volt, Trianon az oka, nincs rá pénz? Na, mit?

Készítenél egy új logót, úgy van! Remek válasz, belőled még egyszer állami cég vezetője lesz!

A MÁV-csoportnál pontosan így mehetnek a dolgok, ugyanis nemrég elkezdték lecserélni a korábbi MÁV-START-os és mindenféle emblémáikat, hátha majd attól… mindegy, hagyjuk.

Egy FLIRT vonat a korábbi logóval (fent), és az új logóval (lent).

Egy FLIRT vonat a korábbi logóval (fent), és az új logóval (lent).Fotó: Röviden.hu

Hegyi Zsolt, a MÁV Zrt. vezérigazgatója tavaly novemberben jelentette be, hogy idéntől „az utasok szóhasználatának megfelelő módon újulnak meg” a MÁV-csoport személyszállítói szolgáltatásaihoz kapcsolódó márkanevek és logók!

A főbakter érzékelve a pénzszűke és az arculatcserével járó pluszkiadás között feszülő ellentmondást már akkor sietett leszögezni, hogy „az új arculati elemek takarékossági okokból csak fokozatosan, a régi arculati elemek cseréjének szokásos ütemében kerülnek fel a MÁV-csoport különböző felületeire”. Ennek viszont ellentmond, hogy a héten az újszerű FLIRT vonatokról is elkezdték levakarni a korábbi logókat és átragasztani az újjal.

„Költséghatékonysági okokból az új logók használata csak azokon a felületeken kezdődik el, amelyek legyártása még nem történt meg, vagy ahol a mindennapi használat során keletkező elkoszolódás és kopás miatt a matricák cseréje amúgy is szükségessé vált”

– magyarázta Hegyi, miközben a már átmatricázott vonatokon jól látható az előző logó helye is, aminek az „elkoszolódása” egy vizes ronggyal orvosolható lett volna.

Azt egyelőre nem tudni, hogy mennyibe került a mostani totálisan felesleges és pazarló „arculatváltás”, illetve melyik haveri alvállalkozónak volt szüksége gyorsan egy ilyen megbízásra, mindenesetre nem lennénk meglepve, ha a szálak egészen Trianonig vezetnének.

Hiába ígérgetett Lázár, megszívták a veszprémiek: egész nyáron nem jut nekik klímás vonat

Ismét trükközik Lázár János, eltüntette az utasok kedvenc alkalmazását

A harmadik hétvégén is behalt a balatoni vasúti közlekedés

Lelkes fejlesztők egy hétvége alatt megcsinálták, amit a MÁV és Lázár János szétbarmolt

Horrorbaleset Zalában: családi házba csapódott egy kamion, egy fiatal lány súlyosan megsérült

Ismét nagyot változik a benzin és a gázolaj ára szombaton