A MÁV-val kapcsolatos interpellációkra válaszolt Lázár János az Országgyűlésben kedden, amikor is a rozsdaügyi miniszternek teljesen elgurult a gyógyszere, és immár nem is „Gyurcsányt” okolta a magyar vasút helyzete és saját kudarcos teljesítménye miatt, hanem még messzebb, egészen az 1900-as évek elejéig visszanyúlt.
Az Infostart azt írja, a parlamentben Szabadi István, a Mi Hazánk képviselője tette szóvá, hogy a MÁV vonalain állandóak a késések és a járatkimaradások, a vagonokban nincs klíma, vonatok siklanak ki és mellékvonalakat zárnak be.
Szabadi arra is felhívta a figyelmet, hogy a sok túlóra miatt a dolgozók fáradtak, szerinte azonnali béremelésre lenne szükség, melynek forrását az érdemtelenül kiosztott vezetői prémiumok jelenthetnék.
A miniszter erre a válaszában egészen elképesztő okfejtéssel arról kezdett vartyogni, hogy
Trianon nélkül miénk volna Európa egyik legmodernebb vasúthálózata, ám az elmúlt száz évben soha nem rendelkezett az ország akkora anyagi erőforrással, hogy újjáépítse ezt a körvasutat is tartalmazó rendszert!