A szakmai szervezetek széles összefogására van szükség a turizmus további fejlesztéséhez, szerencsés lenne például egy éves rendezvénykalendárium összeállítása – magyarázta Orbán Ráhel, a BDPST Csoport „kreatív igazgatója”, a miniszterelnök milliárdos lánya csütörtökön az MCC Feszt kerekasztal-beszélgetésén, melyet a hazai turizmus kilátásairól rendeztek.
A neves szaktekintély úgy mesélte: az egész Európát sújtó drágulás miatt sok országban az ott élő vendégek kiszorultak a saját piacaikról, ám fontos lenne elérni ezeket a vendégeket, mert ismerjük a kultúrájukat, tudjuk mit keresnek!
Kiemelte, hogy egyre nagyobb hangsúlyt fordítanak a wellness és egészségturizmusra, valamint partnereik olyan lakosztályok kialakítását kérik, melyekben szállodai körülmények között lehet workshopokat, kisebb rendezvényeket megtartani.
A 444.hu cikke szerint Orbán Ráhel a Balatonról már egészen a sajátjukként beszélt:
„Azt gondolom, hogy a Balatont hosszú távon meg kell tartanunk magunknak. Ugyanez érvényes a Fertő-tóra”
– mondta, később egyértelműsítve, hogy azért nem arra gondolt, hogy az egész tavat nyilvánosan családi latifundiummá térköveztetné, hanem hogy a Balatonra inkább a fizetőképes belföldi keresletet várná, azt nem próbálná meg nagy volumenben „külföldre értékesíteni”.
Orbán Ráhel legutóbb azzal került a hírekbe, hogy egy luxusmagazinnak arra panaszkodott, több luxusbolt kellene Budapestre, mert abból sajnos még kevés van.