Budaörs és Biatorbágy között biztosítóberendezési hiba miatt csak lassabban közlekedhetnek a vonatok, ezért a győri fővonalon 30-60 perces késésekre, esetenként kimaradó járatokra lehet számítani a reggeli órákban – közölte a Mávinform péntek reggel,
vagyis semmi rendkívüli nem történt, csak ahogy már gyakorlatilag naponta, úgy ma is lerohadt a vonatközlekedés a győri vonalon.
A korlátozás a Szombathely, Sopron felé tartó InterCityek is érinti, ezek a járatok Győr és Budapest között nem közlekednek – írták még, továbbá:
- Az oroszlányi S12-es vonatok csak Tatabánya és Oroszlány között közlekednek.
- A Keleti pályaudvarról 10.15-től induló vonattól (IC 924) kezdődően Sopron, Szombathely felé induló InterCityk csak Győrtől közlekednek.
- Az Oroszlány felől Budapestre tartó S12-es vonatok csak Oroszlány és Tatabánya között közlekednek.
- Az Oroszlányból 6.35-kor a Déli pályaudvarra elindult S12-es (4427) csak Bicskéig közlekedett.
- A Szombathely, Sopron felől érkező InterCityk a Győrből 8.21-kor a Keleti pályaudvarra (IC 927) továbbinduló járattól kezdődően Győr és Budapest között nem közlekednek.
Úgy felújították, hogy azóta még rosszabb
Legutóbb hétfőn volt komoly fennakadás ugyanezen a („felújított”) vonalon, az ország elsőszámú, legforgalmasabb vasútvonalán. Akkor leszakadt a felsővezeték Herceghalom és Bicske között, ami miatt a hivatalos MÁV-propaganda szerint „15-30 perccel megnőtt a menetidő”, valójában akár 60 percet is késtek, illetve kimaradtak vonatok.
Amikor éppen nem a biztosítóberendezés vagy a felsővezeték hibásodik meg, akkor váltóhiba miatt lehetetlen a fizető utasok kiszolgálása, ez is Herceghalomnál történt. Ha pedig nem Budaörs és Biatorbágy között szakad le a vezeték, akkor Biatorbágy és Bicske között, vagy Biatorbágyon.
Jó hír – csak nem az utazóknak –, hogy a vezérigazgató és Lázár János miniszter továbbra is a helyén van, és szorgalmasan markolják fel a prémiumaikat.