Úgy tűnik, tavaly ősszel hiába újították fel sebtében a győri fővonalat, csak nem sikerül elfogadható állapotúra hozni Magyarország legforgalmasabb vasúti pályáját: tovább bosszantja az utasokat a MÁV a pocsék minőségű, tervezett utazásra gyakorlatilag már alkalmatlan szolgáltatásával.
Vasárnap Herceghalom állomáson történt váltóhiba – ismerte el a Mávinform, hozzátéve: az esti órákig 20-30, esetenként 30-40 perccel hosszabb menetidővel kell számolni.
A dolog érdekessége, hogy egy nappal korábban, szombat délután szintén itt, Herceghalmon romlott el a váltó, akkor is órákra megbénítva a győri vonalat.
Vasárnapra egyébként a pécsi fővonalnak is kijutott: Nagylók és Sárbogárd között biztosítóberendezési hiba okozott 20-30 percet késéseket, amit késő délutánra sikerült csak helyreállítani.
Az pedig, hogy mindez csupán a jéghegy csúcsa, a Mávinform Facebook-oldalát tetszőleges napon megnyitva, bárki számára világossá válhat. Ez például a ma délutáni „termés”, tehát még csak nem is a teljes vasárnap fennakadásai:
- „Vasárnap a Szombathelyről 15:10-kor a Keleti pályaudvarra indult Savaria InterCIty (IC 923) mozdonya Nagyszentjános közelében meghibásodott. Útját egy másik mozdony segítségével, előreláthatólag 90-120 perces késéssel fogja folytatni a főváros felé.”
- „Vasárnap a Gyomáról 15:15-kor Vésztőre indult vonat (37513) járműhiba miatt Szeghalomtól előreláthatólag 60 perces késéssel közlekedik tovább.”
- „Vasárnap délután az Aszódról 13:44-kor Balassagyarmatra indult S780-as vonat (33524) járműhiba miatt Nógrádkövesdig közlekedett.”
- „Vasárnap délután a Pécsről 14:48-kor Dombóvárra indult személyvonat (8053) Bükkösdtől járműhiba miatt várhatóan 40-50 perces késéssel közlekedik tovább.”
- „Vasárnap délután a Gyékényesről 13:45-kor Dombóvárra indult vonat (8225) Kaposfő megállóhelyen meghibásodott, útját Dombóvárig egy másik mozdony segítségével, várhatóan 60 perces késéssel fogja folytatni.”