„Nem szeretnénk megérni, amikor a bejáratnál megkérdezik: ugye, te hajlandó vagy megcsókolni egy azonos nemű embert, mert ha nem, akkor sajnos ide nem jöhetsz be. Ezt azért jó lenne valahogy kivédeni”
– magyarázta Bencsik András fideszes megmondóember, a Demokrata főszerkesztője a Sajtóklub legutóbbi adásában.
Bencsik fantáziája annak kapcsán kalandozott el, hogy az idei Sziget Fesztivál egyik reklámvideójában – micsoda fertő! – elcsattan egy csók azonos nemű párok között. A homofób bácsi, akinek magvas gondolataira a 444 figyelt fel, arról is értekezett, hogy
- ismeretei szerint a Sziget Fesztiválnak az egyik célközönsége Nyugat-Európa,
- ahol kötelező rutinná válik a „homoszexualitás propagálása”,
- és valószínűleg azért kerültek melegek (vagy ahogy Bencsik mondja: bubuk) a reklámfilmbe, hogy „az ide jövő nyugat-európai fiatalok otthon érezzék magukat”.
Mellékszál, hogy nem Magyarországon élnénk, ha az ominózus csók miatt nem jelentették volna fel a Szigetet. A kormánypárti Magyar Nemzet azt írja: a Nemzeti Jogvédő Szolgálat szerint a reklám ütközik az Alaptörvénnyel, sőt a gyermekvédelmi törvénnyel, mert 18 év alatti felhasználók is láthatják, ezért bepanaszolták a videót.