Közmédia: Gyurcsány megtámadta Istent, a nők meg arra jók, hogy pofázzanak

Nagyot megy a hirado.hu sötét középkori tematikus napja.

Imre Balázs műsorvezető a közmédia M1 propagandacsatornájának négyes stúdiójában.
Imre Balázs műsorvezető a közmédia M1 propagandacsatornájának négyes stúdiójában. Fotó: MTI/Honéczy Barnabás

A középkori parasztéttermek mintájára van már középkori közmédiája is Magyarországnak, a Kunigunda útján jövőre 118 milliárdnyi közpénzből működő propaganda-lerakat vallás és nőügyekben is komoly időugrást szolgáltat hétfőn.

A „Ha már úgyis folyton beszélnek – Nőuralom Biden kommunikációs csapatában” című hirado.hu cikk azon berzenkedik, hogy Joe Biden leendő amerikai elnök kommunikációs csapata kizárólag nőkből áll majd. Ezt pedig a cím alapján a közmédiánál úgy értelmezik, hogy hát jó-jó, a locsogás úgyis afféle vászoncseléd-foglalatosság.

Egy másik cikkben Gyurcsány Ferenc kapja meg a magáét, aki most állítólag Istennel különbözött össze, ez az anyag ráadásul vezető hír a hirado.hu-n. Tehát a cím, amely a közmédia online zászlóshajója szerint a legfontosabb ezekben a koronavírus-járvánnyal terhelt időkben így hangzik:

„Ezúttal Istent vette célba Gyurcsány”

„Gyurcsány Ferenc a nemzetbe, a politikusokba és a szabadságba vetett hit után Istent vette célba. Folytatódik a bukott miniszterelnök magyar emberek elleni hadjárata a teljes ellenzéki paletta támogatásával” – hangzik a BBC-mintára készülő magyar közmédia cikkének konklúziója.

A 444.hu megjegyzi, a hirado.hu irányítását július közepén bízták új főszerkesztőre: Leitner Attila a hasonlóan suttyó hírekkel operáló egykori Lokáltól érkezett.

A közmédia szerkesztési gyakorlata legutóbb néhány hete volt téma, amikor hangfelvételek kerültek elő arról, hogy egészen észak-koreai stílusban zajlanak az MTVA-ban az eligazítások: tűpontosan a gyalogok szájába rágják, hogy hogyan kell például olyan bárgyú propagandaanyagokat gyártani, mint az előző Gyurcsány-cikk is.

Kapcsolódó hírek