„Koronavírus elleni autó fertőtlenítést” ígér potom 14 670 forintért egy útszéli plakát, mely olvasónk szerint Vecsésen hirdeti a szolgáltatást.
https://www.facebook.com/NZsoZso/posts/1089429751422485
Az ügyesen időzített, de nyilvánvalóan lehúzós, átverős reklám Wolf Gábor marketing szakemberhez is eljutott, aki rámutat:
összekötni a vállalkozás tevékenységét egy aktuális hírrel, ami sok embert foglalkoztat, alapvetően jó ötlet, de a kamu ígéret rossz marketing.
Schanda Tamás, az Innovációs és Technológiai Minisztérium államtitkára egyébként éppen vasárnap beszélt arról, hogy országos, fokozott fogyasztóvédelmi ellenőrzést rendeltek el azért, hogy kiszűrjék a koronavírus-veszélyen aggódó embereken nyerészkedni akaró kereskedőket, valamint azokat, akik silány árukkal akarják átverni az embereket. Laboratóriumi vizsgálatokat végeztetnek a kézfertőtlenítő és más fertőtlenítő szereken, az árakat pedig a tartós élelmiszerek, a fertőtlenítő szerek és a háztartási papíráruk esetében vizsgálják elsősorban.