Reagált a kormány a New York Times cikkére, ami arról szólt, hogy Orbán stadionokra költ az egészségügy helyett

„Boldog karácsonyt!”

Frappánsan elintézte a kormány azt a kritikát, amelyet még a fideszes szavazók is alátámasztanak, hogy Orbán Viktor saját hobbijára, falábú focistákra és luxusstadionokra költi a pénzt, ahelyett, hogy az egészségügyet szedné rendbe, tizedik éve tartó Gyurcsányra mutogatás helyett.

Ezt taglalta szombaton az amerikai The New York Times cikke, mire az RTL Híradó megkérdezte a magyar kormányt, hogy szeretne-e valamit hozzáfűzni az állításokhoz. És meg is érkezett a minden kételyt elsöprő válasz:

„A Soros-birodalom folytatja a bevándorlásellenes nemzeti kormány elleni támadást. A New York Times Soros lapja, ami közölte a Soros által pénzelt 444 álhírét.”

A „logikát” abban kell keresni, hogy a New York Times cikkében közreműködött Novák Benjámin is, mint helyismerettel rendelkező magyar újságíró, aki külső munkatársként a 444-en is szokott publikálni.

„Ha tehát valaki olyasmit tapasztalna a magyar egészségügyben, amivel nem teljesen elégedett, mostantól tudni fogja, mi erre a magyarázat: az, hogy Novák Benjámin a 444 külsős munkatársa”

teszi hozzá ezt már utóbbi lap, segítve még pontosabban értelmezni azt a nyilvánvaló tényt, hogy a magyar egészségüggyel kapcsolatos hírek pusztán álhírek, és valószínűleg a stadionok sem léteznek, azok csupán sorosista hologramok.

Kapcsolódó hírek