Nem a multicégek, hanem a Fővárosi Önkormányzat dönti el, hogy a tulajdonában álló cég vállalja-e az adott reklámok terjesztését a hirdetési felületein, vagy sem – írja a Magyar Hang a nagy vihart kavart Coca-Cola plakátok kapácsán.
A homofób hőzöngés megindulására villámgyorsan magyarázkodni kezdő BKV megnevezte azokat a cégeket, melyek a hirdetések kihelyezéséért felelősek.
„A metrókocsik belső felületeinek kivételével a BKV Zrt. hirdetésre alkalmas felületeit 1999 óta a Peron Reklám Kft. hasznosítja, amely a BKV felületeinek reklámcélú hasznosítására akár albérletbe adás útján is jogosult. A hirdetési kampányokat tehát a Peron Reklám Kft. és szerződött albérlői (jármű külső felületekre vonatkozóan a Publimont Kft., belső felületekre a JCDecaux Hungary Zrt.) koordinálják és bonyolítják. A hirdetőkkel, illetve a reklámanyagokat kihelyezőkkel is ők állnak közvetlen kapcsolatban” – írta a BKV.
A Magyar Hang ezzel kapcsolatban azt írja, a Peron Reklám Kft. kisebbségi tulajdonosa a Fővárosi Önkormányzat tulajdonában álló BKV Zrt., a Publimont Kft. egyik tulajdonosa pedig nem más, mint maga Mészáros Lőrinc milliárdos vállalkozó.
Innen szép gyerekeket fertőző, aljas-mocskos, meleglobbis üdítőcégekről papolni…