„Elég az érzékenyítésből, hagyjátok élni az embereket!” címmel szállt bele a Pesti Srácok propagandalap részéről ezúttal Vésey Kovács László a Coca-Cola legújabb, azonos nemű párokat is szerepeltető reklámkampányába.
Vésey dolgozatának pikantériáját az adja, hogy már nemcsak azt próbálja elhitetni, szerinte mennyire undorodik „az emberek elsöprő többsége” a melegektől, hanem párhuzamot vonva, mozgássérültekkel példálózik, mint valami hasonlóan alacsonyabb rendű, utálatos társadalmi csoport.
„Tolószékes embereket sem szeretnénk mozgólépcsőnyi meg buszmegállónyi hirdetéseken nézegetni (sőt, a francnak se hiányoznának a mozgólépcsőnyi és buszmegállónyi hirdetések), miközben nem gyűlöljük a mozgássérülteket, nem akarjuk bántani és kirekeszteni őket, sőt akadálymentesített feljárókat építünk nekik, ahol csak lehet”
– írja a felsőbbrendű kormánypropagandista, finoman jelezve, hogy közéjük is lövethetnének, de ők (!) inkább kegyesen felvonókat építenek nekik (!). Ezután a jobboldali újságírás még kitűnőbb morális fölényét megvillantva úgy folytatja:
„Arra tanítjuk a gyerekeinket, hogy sajnos vannak, akik ilyen helyzetbe kerültek, és segítünk nekik, ha rászorulnak, nem csúfoljuk ki, nem bántjuk őket. De nem hazudjuk azt magunknak meg másoknak, és főleg nem tömjük a gyerekeink fejét olyan hülyeséggel, hogy tolószékben élni ugyanolyan természetes, mint két lábon sétálni, és nem rosszabb, csak más. Ha pedig a tolószékesek elkezdenék eltördelni a gyerekeink hátgerincét, hogy ők is tolószékesként éljenek, attól a társadalom irgalmatlanul dühbe gurulna.”
Akinek ilyesmire van igénye, itt olvashatja teljes terjedelmében a szerző gusztustalankodását.