Az MSZP nem volt hajlandó elárulni, melyik plakátcégnél hirdet az EP-kampányban

Az MSZP óriásplakátja a 2019 májusi EP-választásokra.
Az MSZP óriásplakátja a 2019 májusi EP-választásokra.

Terjedelmes cikkben foglalkozott a hvg.hu azzal, hogy mennyiért hirdethetnek a pártok az utcán a közelgő EP-választáshoz kapcsolódóan.

A lap szerint a Mészáros Lőrinc ügyvédjeként ismertté vált Vörös József tulajdonában lévő Publimont plakátcég a Fidesz mellett egyedül a Mi Hazánk Mozgalom és az MSZP plakátjait fogadta be, a DK és a Momentum hirdetéseire nemet mondott.

Ezt a hvg.hu a pártoktól is szerette volna hallani, ahogy azt is, hogy mennyiért hirdetnek a Fidesz-közeli reklámcégnél. A nagyobbik kormánypárt semmit nem reagált, az MSZP pedig nem árulta el a cégnevet. Annyit közöltek csak, voltak nehézségeik, de megoldották őket,

a törvényeket betartva vásároltak felületet, országszerte 300 óriásplakátjuk és 200 citylight felületük lesz, összesen több mint 20 millió forintért.

A Jobbikból kivált Mi Hazánk részéről Novák Előd nem volt ennyire szégyenlős, ő azt állította,

havi 20 ezer forintért bÉrlik a plakáthelyeket, annyiért, amennyiért a Fidesz és az MSZP is.

Ami igen baráti ár, a lapnak a DK pártigazgatója, Sebián-Petrovszki László ugyanis azt mondta, ők átlagosan 100 ezer forintért jutottak óriásplakát-helyekhez.

A hvg.hu cikkére reagálva az MSZP később a Facebookon azt írta,

az MSZP-Párbeszéd összefogás csak komoly küzdelmek árán tudott elenyészően kevés felületet vásárolni egy reklámügynökségen keresztül, és semmilyen szerződést nem kötött egyetlen fideszes hátterű céggel sem, a Publimonttal pedig pláne nem. Órásplakátokat kihelyezni pedig csak óriásplakáttartóra érdemes. Ezekkel reklámcégek foglalkoznak, és nem politikai pártok.

Amikor a poszt alatt megkérdeztük, hogy ha nem fideszes hátterű vállalkozással mutyizták le a plakáthelyeket, akkor miért titkolják a céget, egyszerűen eltüntették a kommentünket.

Kapcsolódó hírek