Terjedelmes cikkben foglalkozott a hvg.hu azzal, hogy mennyiért hirdethetnek a pártok az utcán a közelgő EP-választáshoz kapcsolódóan.
A lap szerint a Mészáros Lőrinc ügyvédjeként ismertté vált Vörös József tulajdonában lévő Publimont plakátcég a Fidesz mellett egyedül a Mi Hazánk Mozgalom és az MSZP plakátjait fogadta be, a DK és a Momentum hirdetéseire nemet mondott.
Ezt a hvg.hu a pártoktól is szerette volna hallani, ahogy azt is, hogy mennyiért hirdetnek a Fidesz-közeli reklámcégnél. A nagyobbik kormánypárt semmit nem reagált, az MSZP pedig nem árulta el a cégnevet. Annyit közöltek csak, voltak nehézségeik, de megoldották őket,
a törvényeket betartva vásároltak felületet, országszerte 300 óriásplakátjuk és 200 citylight felületük lesz, összesen több mint 20 millió forintért.
A Jobbikból kivált Mi Hazánk részéről Novák Előd nem volt ennyire szégyenlős, ő azt állította,
havi 20 ezer forintért bÉrlik a plakáthelyeket, annyiért, amennyiért a Fidesz és az MSZP is.
Ami igen baráti ár, a lapnak a DK pártigazgatója, Sebián-Petrovszki László ugyanis azt mondta, ők átlagosan 100 ezer forintért jutottak óriásplakát-helyekhez.
A hvg.hu cikkére reagálva az MSZP később a Facebookon azt írta,
az MSZP-Párbeszéd összefogás csak komoly küzdelmek árán tudott elenyészően kevés felületet vásárolni egy reklámügynökségen keresztül, és semmilyen szerződést nem kötött egyetlen fideszes hátterű céggel sem, a Publimonttal pedig pláne nem. Órásplakátokat kihelyezni pedig csak óriásplakáttartóra érdemes. Ezekkel reklámcégek foglalkoznak, és nem politikai pártok.
Amikor a poszt alatt megkérdeztük, hogy ha nem fideszes hátterű vállalkozással mutyizták le a plakáthelyeket, akkor miért titkolják a céget, egyszerűen eltüntették a kommentünket.