Bulvár

Magyar Péter elárverezi a „női” napszemüvegét, elképesztő összegnél tart a licit

Baleset

Halálos tragédia Budapesten

Életmód

Megszűnik egy kedvelt tévécsatorna Magyarországon

Berágtak az ufókutatók Pataky Attilára

Úgy érzik, lejáratja őket a hihetetlen történeteivel.

Pataky Attila rockzenész a Hogy volt!? című tv-műsor felvételén, az MTVA stúdiójában 2014. május 28-án.
Pataky Attila rockzenész a Hogy volt!? című tv-műsor felvételén, az MTVA stúdiójában 2014. május 28-án. Fotó: MTVA/Zih Zsolt

Pataky Attila, az Edda frontembere az utóbbi években rendre azzal kerül rivaldafénybe, hogy képtelennek tűnő ufókalandjairól mesél a médiában.

A Bors megkereste a 89 éves Knoll Gyulát, aki egykori vadászpilótaként elmondása szerint kétszer is találkozott idegenekkel. Knoll a lapnak azt mondta,

Pataky Attila a viselkedésével a komoly kutatókat járatja le, akik hamar rájönnek, hogy az illető nincs otthon a témában, csak fényezi magát.

A valódi érintettek nem hivalkodnak, csendes emberek – tette hozzá a nyugalmazott vadászpilóta, aki elmondása szerint 1959-ben Kaposvárnál, 1960-ban pedig a Kaszpi-tenger környékén, az iráni határnál találkozott idegenekkel, akik az utóbbi esetben rövid időre

a gépén kikapcsolták az áramellátást.

Pataky Attila válaszában azt hangoztatta, egyikük sem volt jelen, amikor a másik fél észlelt, így ő is ugyanúgy kérdőre vonhatná Knoll hitelességét.

Szubjektív alapon csomó mindent tudok, érzek és láttam. Ő hogy tudja „tudományos” alapon megítélni az én élményeimet, amikor életünkben nem beszéltünk egymással?

– fakadt ki Pataky.

Kapcsolódó friss hírek

Orbán Viktor a kolostorkájában fogadta Irakli Kobakhidzét

Rémhír terjed a TikTokon a betétek befagyasztásáról, az MNB feljelentést tesz

Kezd belegabalyodni a kormány, hogy a „csak ránk ható háború” vagy a kereskedők miatt drága az üzemanyag

Nagy Márton: a kormány felszólítja az üzemanyag-kereskedőket, hogy áraikat igazítsák a régiós átlaghoz

Orbán agya elborult: már a világ összes idei választásának megnyerésére készül

Gázolt az M2-es metró