Összeomlott a fideszes kommunikációs csodafegyvernek szánt „Harcosok órája” nézettsége, mióta a Facebook és a Youtube beszüntette a politikai tartalmak pénzért hirdethetőségét, vagyis a kamu-nézettség vásárlást – anélkül viszont hamar kiderült, hogy senkit sem érdekel az n+1-edik agymosó propaganda.
A Telex a videóepizódok nyilvánosan elérhető statisztikáit összesítve azt írja,
fizetett hirdetések nélkül a nézői 96 százalékát elvesztette a Harcosok órája.
„Pedig a vendégek a nagy összeomlás előtt és után is a Fidesz első vonalas, legnépszerűbb arcai voltak, Orbán Viktor személyesen kétszer is beült a stúdióba” – elevenítik fel, mégis: amíg lehetett pénzért a youtubeozók arcába tolni a műsort, addig átlagosan 182 900 „megtekintéssel” futottak az adások, majd a hirdetési stop óta már csak 6500 körül van a nézettség.
Magyar Péter: Ütött a harcosok órája
Abban a pillanatban, hogy lecsapta Youtube és a Facebook a hirdetési lehetőséget, azonnal földbe állt a harcosok gyűlöletfélórájának a nézettsége – kommentálta Magyar Péter a dolgot.
A Tisza Párt elnöke szerint szinte senki nem kíváncsi már a Fidesz hazugságaira. „Ha a független sajtó nem idézné naponta az orbáni gyűlöletkeltést, akkor szinte senkit nem tudnának mérgezni” – írta, és a Fókuszcsoport interjúját ajánlotta, amelyek már közel egymillióan néztek meg hirdetés nélkül.