A tatai állomáson a felsővezeték meghibásodása akadályozza a közlekedést, ezért Tatabánya és Almásfüzitő között szünetel a vonatforgalom. Jelentős késésekre, akár több órával hosszabb eljutási időre és pótlóbuszos átszállásra is kell számítani pénteken a kora esti órákban a győri fővonalon – vallotta be a Mávinform.
Azt írták, a Déli pályaudvarról 14.55-kor Győrbe induló vonat áramszedője Tatánál megrongálta a felsővezetéket, emiatt Tatabánya és Almásfüzitő között átmenetileg nem járnak a vonatok
- Budapestről Győr felé valamennyi vonat csak Tatabányáig közlekedik;
- Tatabányától Komáromig pótlóbuszok járnak;
– Komáromtól Győrig ismét járnak az S10-es személyek, Győrtől pedig már mennek a távolsági vonatok is Bécs/Sopron/Szombathely felé – visszafelé pedig:
- Győrtől Komáromig csak személy vonatok járnak;
- utána Tatabányáig pótlóbuszokkal lehet közlekedni;
és csak Tatabányától járnak ismét a vonatok a főváros felé.
„A helyzet tisztázása, és a forgalmi rend kidolgozása folyamatban van” – magyarázták.
Tatabánya és Komárom között a Volán-járatokon is elfogadják a vasúti jegyeket.
Tízpontos dilettáns
Lázár János rozsdaügyi főpancser éppen szerdán jelentette be, hogy ismét megpróbálta kitalálni, mi baja lehet az utasoknak a MÁV-val, és „tízpontos vállalást tett”. Többek között olyan populista, semmit meg nem oldó ökörségekkel, mint hogy visszakapja a jegyár felét az, aki alatt 20 percnél többet késik a vonat.