Baleset

Hatalmas tűz van Budapesten, robbanás is hallatszott

Bűnügy

Sokkoló részletek derültek ki a Budapesten eltűnt amerikai lány megöléséről

Belföld

Varga Judit megerősítette, hogy Vogel Evelin szállásadójánál dolgozik

Vitézy kiakadt a dilettáns Lázártól: ennyiből a teljes mozdonycsere, az összes elavult InterCity cseréje kijönne

Átadták az M4-es Üllő és Albertirsa közötti szakaszát
Az M4-es gyorsforgalmi út Üllő és Albertirsa közötti szakasza a Gerje-Pilis pihenőhelynél az átadás napján, 2020. február 7-én. Fotó: MTI/Máthé Zoltán

„Óriás fejlesztéseket” jelentette be pénteken Lázár „nincs pénz, szankciós infláció van” János, számoltunk be róla korábban, miután a miniszter eldicsekedett vele, hogy mégis talált pénz: közel 600 milliárdot szán a kormány két (kétes fontosságú) út-, illetve hídépítési projektre.

Vitézy Dávid előzőleg már a kormányhatározat alapján megírta,

„ebből a pénzből a teljes mozdonycsere, az összes elavult InterCity-kocsi cseréje kijönne, és még maradna bőven pályafelújításra is”.

A közlekedési szakember a közösségi oldalán kritizálta a projekteket. Szerinte ha az új Duna-híd nem Mohácsnál, hanem Újbudánál épülne meg, akkor napi 2-3 ezer jármű helyett 80-120 ezer ember átkelését oldaná meg.

„De az elmúlt napok hírei fényében talán még fontosabb: van bőven pénz a magyar költségvetésben közlekedésfejlesztésre. Csak kétséges értelmű gyorsforgalmi utakra és autópályákra költjük továbbra is az elsőtől az utolsó forintig. A MÁV és a magyar vasúti hálózat tehát nem pénzhiány miatt rohad le, hanem teljesen téves közlekedéspolitikai prioritások nyomán. És persze tudom: kell költeni a közúthálózatra is. De azért az M49 Ököritófülpös utáni szakasza nélkül még meglenne ez az ország egy ideig – biztos tovább, mint működő Keleti pályaudvar vagy mozdonyok és InterCity-flotta nélkül”

– írta bejegyzésében Vitézy Dávid.

Miközben a vasút fejlesztésére Lázár János szerint “szankciós infláció” miatt nincs pénz, és ezért állított le minden…

Posted by Vitézy Dávid on Thursday, August 29, 2024

Hogy mi állhat a kormány vég nélküli útépítés-mániája mögött, azt egy kommentelő próbálta megfejteni, aki azt írta:

„Annyi autópályát építünk, mintha valakinek kavicsbányája lenne…oh wait”

Ez is érdekelhet:
Megszólalt a rákkal küzdő Reviczky Gábor

Kisiklott egy vonat reggel a Keletiben, a MÁV hallgat

Orbán Viktor bemondta, hogy élesnek, gyorsnak, okosnak kell lenni

Teljesen hülyének néznek: nem közli többé a MÁV a részletes késési adatokat

Elhallgattatták a Fidesz lakossági fórumán a kérdezőt, miután nem megfelelő kérdést akart feltenni

Hazudtak a HÉV-ről: máris feleannyi kocsival közlekedett egy szerelvény csúcsidőben Csepelen

Lázár János idegei feladták: seggnyalást, aberrált, belvárosi, libsi gyerekeket emlegetve őrjöng a Facebookon