Baleset

Öngyilkos lett egy ember Kelenföld állomáson

Bulvár

Melegpartikra járt és pornóoldalakon is szerepelt a plébános, aki megáldotta Orbán Viktor és a Megafon irodáit

Bulvár

Kormánymédiás szeretőjének féltékenysége állhatott Bese Gergő lebukása mögött

Vitézy kiakadt a dilettáns Lázártól: ennyiből a teljes mozdonycsere, az összes elavult InterCity cseréje kijönne

Átadták az M4-es Üllő és Albertirsa közötti szakaszát
Az M4-es gyorsforgalmi út Üllő és Albertirsa közötti szakasza a Gerje-Pilis pihenőhelynél az átadás napján, 2020. február 7-én. Fotó: MTI/Máthé Zoltán

Te jobb cikkeket írnál? Hírszerkesztőt keres a Röviden! → Részletek

„Óriás fejlesztéseket” jelentette be pénteken Lázár „nincs pénz, szankciós infláció van” János, számoltunk be róla korábban, miután a miniszter eldicsekedett vele, hogy mégis talált pénz: közel 600 milliárdot szán a kormány két (kétes fontosságú) út-, illetve hídépítési projektre.

Vitézy Dávid előzőleg már a kormányhatározat alapján megírta,

„ebből a pénzből a teljes mozdonycsere, az összes elavult InterCity-kocsi cseréje kijönne, és még maradna bőven pályafelújításra is”.

A közlekedési szakember a közösségi oldalán kritizálta a projekteket. Szerinte ha az új Duna-híd nem Mohácsnál, hanem Újbudánál épülne meg, akkor napi 2-3 ezer jármű helyett 80-120 ezer ember átkelését oldaná meg.

„De az elmúlt napok hírei fényében talán még fontosabb: van bőven pénz a magyar költségvetésben közlekedésfejlesztésre. Csak kétséges értelmű gyorsforgalmi utakra és autópályákra költjük továbbra is az elsőtől az utolsó forintig. A MÁV és a magyar vasúti hálózat tehát nem pénzhiány miatt rohad le, hanem teljesen téves közlekedéspolitikai prioritások nyomán. És persze tudom: kell költeni a közúthálózatra is. De azért az M49 Ököritófülpös utáni szakasza nélkül még meglenne ez az ország egy ideig – biztos tovább, mint működő Keleti pályaudvar vagy mozdonyok és InterCity-flotta nélkül”

– írta bejegyzésében Vitézy Dávid.

Miközben a vasút fejlesztésére Lázár János szerint “szankciós infláció” miatt nincs pénz, és ezért állított le minden…

Posted by Vitézy Dávid on Thursday, August 29, 2024

Hogy mi állhat a kormány vég nélküli útépítés-mániája mögött, azt egy kommentelő próbálta megfejteni, aki azt írta:

„Annyi autópályát építünk, mintha valakinek kavicsbányája lenne…oh wait”

Ez is érdekelhet:
Megszólalt a rákkal küzdő Reviczky Gábor

Kapcsolódó hírek

Ukrajna felajánlotta, hogy katasztrófavédelmi szakembereket küld Magyarországra

Megszólalt a miniszter: hamarosan még több katonát mozgósíthatnak

Most már talán vége: harmadszorra is Karácsony Gergely nyerte a főpolgármester-választást

Másodperceken múlt a tragédia – friss hírek a Keletinél történt vonatkisiklásról

Vitézy összeírta Lázár János bűnlajstromát, már csak a rendőrségi elfogásra várunk

Dokumentumok bizonyítják Lázár János felelősségét a Keletinél történt, kis híján tragikus vonatbaleset kapcsán

Vitézy Dávid új választást szeretett volna két kerületben, ahol nagyon kikapott

Újraszámolták a szavazatokat, eldőlt Budapest sorsa

Vitézy: Lázár János annyi kárt okozott, ami a kommunizmus évtizedeinek közlekedési minisztereit is alulmúlja