Összeomlás szélén a MÁV: már meg sem mondják, miért nem jön a vonat

Nagymarosnál egy vágányon megindult a vonatforgalom
A korábban megsérült sínek Nagymaros vasútállomáson 2024. január 2-án. Egy vágányon megindult a forgalom Nagymaros és Verőce között, miután december 30-án a nagymarosi vasútállomáson egy tehervonat 9 tartálykocsija kisiklott, közülük 4 kocsi pedig felborult. A jelentősen megrongálódott vágányok teljes helyreállítása várhatóan két hétig tart. Fotó: MTI/Bruzák Noémi

A MÁV kommunikációs munkatársai is belefáradhattak, hogy naphosszat a hitványságról kénytelenek beszámolni: újabban meg sem indokolják, miért áll, késik vagy marad ki éppen egy vonat, egyszerűen annyit vetnek oda az utasoknak, hogy

„nem közlekedik”.

Így néz ki szerda reggel a Mávinform Facebook-oldala, és még alig múlt 10 óra:

nem_kozlekedik_1

nem_kozlekedik_2

nem_kozlekedik_3

nem_kozlekedik_4

Keddi hír volt, hogy egyszerre legalább öt vasútvonalon késtek a vonatok „áramellátási hiba miatt”. Vasárnap este pedig a nemrég felújított Budapest-Győr vonalon voltak jelentős késések felsővezeték-szakadás miatt.

De legalább a határon túli magyarok márciustól ingyen utazhatnak, elvégre választás közeleg, és ilyenkor adni kell valamit, ha mást nem, „nem közlekedő” vonatot.

Leállt a Keleti pályaudvar

Vasútikatasztrófa-sújtotta területté nyilvánította a MÁV a főváros és a Balaton térségét

„Elfogytak a pótlóbuszok”: tömeg várja a budaörsi vasútállomáson, hogy valahogy hazajusson

Leállt a vonatközlekedés a Balaton északi partján, most a vihar a hibás

Kényszerleszállást hajtott végre egy repülőgép Budapesten

Befesti a MÁV a síneket, hogy ne melegedjenek annyira