Baleset

Nagy baleset az M7-es autópályán, Balatonvilágosnál

Baleset

Tömegbaleset az M7-esen, több kilométeres a torlódás

Bűnügy

„Megöllek!” – Székkel verte össze a tanárnőjét egy 9. osztályos az egyik szolnoki iskolában

Összeomlás szélén a MÁV: már meg sem mondják, miért nem jön a vonat

A korábban megsérült sínek Nagymaros vasútállomáson 2024. január 2-án. Egy vágányon megindult a forgalom Nagymaros és Verőce között, miután december 30-án a nagymarosi vasútállomáson egy tehervonat 9 tartálykocsija kisiklott, közülük 4 kocsi pedig felborult. A jelentősen megrongálódott vágányok teljes helyreállítása várhatóan két hétig tart.
A korábban megsérült sínek Nagymaros vasútállomáson 2024. január 2-án. Egy vágányon megindult a forgalom Nagymaros és Verőce között, miután december 30-án a nagymarosi vasútállomáson egy tehervonat 9 tartálykocsija kisiklott, közülük 4 kocsi pedig felborult. A jelentősen megrongálódott vágányok teljes helyreállítása várhatóan két hétig tart. Fotó: MTI/Bruzák Noémi

A MÁV kommunikációs munkatársai is belefáradhattak, hogy naphosszat a hitványságról kénytelenek beszámolni: újabban meg sem indokolják, miért áll, késik vagy marad ki éppen egy vonat, egyszerűen annyit vetnek oda az utasoknak, hogy

„nem közlekedik”.

Így néz ki szerda reggel a Mávinform Facebook-oldala, és még alig múlt 10 óra:

nem_kozlekedik_1

nem_kozlekedik_2

nem_kozlekedik_3

nem_kozlekedik_4

Keddi hír volt, hogy egyszerre legalább öt vasútvonalon késtek a vonatok „áramellátási hiba miatt”. Vasárnap este pedig a nemrég felújított Budapest-Győr vonalon voltak jelentős késések felsővezeték-szakadás miatt.

De legalább a határon túli magyarok márciustól ingyen utazhatnak, elvégre választás közeleg, és ilyenkor adni kell valamit, ha mást nem, „nem közlekedő” vonatot.

Kapcsolódó friss hírek