Összeomlás szélén a MÁV: már meg sem mondják, miért nem jön a vonat

Nagymarosnál egy vágányon megindult a vonatforgalom
A korábban megsérült sínek Nagymaros vasútállomáson 2024. január 2-án. Egy vágányon megindult a forgalom Nagymaros és Verőce között, miután december 30-án a nagymarosi vasútállomáson egy tehervonat 9 tartálykocsija kisiklott, közülük 4 kocsi pedig felborult. A jelentősen megrongálódott vágányok teljes helyreállítása várhatóan két hétig tart. Fotó: MTI/Bruzák Noémi

A MÁV kommunikációs munkatársai is belefáradhattak, hogy naphosszat a hitványságról kénytelenek beszámolni: újabban meg sem indokolják, miért áll, késik vagy marad ki éppen egy vonat, egyszerűen annyit vetnek oda az utasoknak, hogy

„nem közlekedik”.

Így néz ki szerda reggel a Mávinform Facebook-oldala, és még alig múlt 10 óra:

nem_kozlekedik_1

nem_kozlekedik_2

nem_kozlekedik_3

nem_kozlekedik_4

Keddi hír volt, hogy egyszerre legalább öt vasútvonalon késtek a vonatok „áramellátási hiba miatt”. Vasárnap este pedig a nemrég felújított Budapest-Győr vonalon voltak jelentős késések felsővezeték-szakadás miatt.

De legalább a határon túli magyarok márciustól ingyen utazhatnak, elvégre választás közeleg, és ilyenkor adni kell valamit, ha mást nem, „nem közlekedő” vonatot.

Mozgó vonatból ugrott ki egy gyermek, mentőhelikopter vitte el

Lázár János bemondta: visszafordíthatatlanul a megújulás útjára lépett a MÁV-Volán csoport

Kigyulladt a Citadella InterCity mozdonya

Újabb dráma a vasútnál, megtiltották az utasoknak a fényképezést

Leállt a MÁV online jegyértékesítő rendszere

Hatalmas lánggal ég egy BKV-busz Budapesten