„Ebben a ciklusban is kelleni fog a propaganda” – összegzi a K-Monitor korrupciófigyelő szervezet azt az arcátlanságot, hogy míg az ország egyik fele a kata-adózásos kalkulátorokat nyomkodja, a másik pedig a rezsidrágulás miatt számolgatja az „átlagfogyasztását”,
a Rogán Antal felügyelte Nemzeti Kommunikációs Hivatal 75 milliárdos kommunikációs keretmegállapodást kötött újabb agymosásó-kampányokra.
Mint írják, a szervezet a teljes állami szektor közpénzes kommunikációjára keresett jelentkezőt: innentől a keretösszeg kimerüléséig csak a nyertessel köthet szerződést minisztérium, állami cég, egyetem és háttérintézmény.
A nyertes pedig ugyanaz, mint eddig: az elmúlt években százmilliárdos megbízást és tízmilliárdos osztalékot bezsebelő, „kék plakátos” Balásy Gyula-féle cégcsoport.
A több éves munkát most két másik szereplővel szemben el kellett nyerni, az egyik vetélytárs a Fideszbe belépő üzletember-borász Rókusfalvy Pál Roxer nevű cége, a másik a szintén nem ismeretlen Krskó Tibor féle Network-Affiliate – olvasható a posztban.
Megjegyzik, a mostani „nyeremény” a gyakorlatban azt is jelenti, hogy innentől évekig nem kell versenyeznie Balásy cégeinek sem a milliárdos állami plakátolásokért, sem a kis, néhány milliós videókészítésekért – amire tucatnyi jelentkezőt lehetne találni – minden pénzt a rejtélyes közpénznyelő visz.