Belföld

Lázár János idegei feladták

Belföld

Menczer Tamás óriási sikoltozásba kezdett, amiért film készült az Orbán család meggazdagodásáról

Gazdaság

Nagy Márton, miután az ország gazdaságával nem bír, most Budapestet oktatja

Rengeteg pénzt vert el a kormány kommunikációra három hónap alatt

2019 első három hónapjában 15,4 milliárd forintot költött el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal propagandafeladatokra – számolta össze az Átlátszó az uniós közbeszerzési értesítő nyomán.

A cikk szerint a munkát a Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media Reklám Kft. és Lounge Design Kft. végezte el, mivel a többi fideszes pénzszivattyú kigolyózása után már csak Balásy az NKOH egyetlen partnere.

Összesen 31 állami szervezet számára költekezett a hivatal,

a legtöbbet, 10 milliárd forintot az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatokra” verték el.

Az Átlátszó szerint ezen szép megfogalmazás valószínűleg a kormányzati plakátkampányt takarja.

Az összesítés szerint – a teljesség igénye nélkül – ment még pénz,

  • 1,18 milliárd forint a Családbarát Magyarország 2019 Integrált kommunikációs kampányra;
  • 1,15 milliárd forint a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség NZrt. 2019. első féléves kommunikációs tevékenysége körében végzendő komplex kommunikációs ügynökségi feladatok ellátására;
  • 60 millió forint piackutatási és utasszámlálási feladatok ellátása a MÁV-START Zrt. részére;
  • 400 millió forint a Nemzeti Adó- és Vámhivatal részére az eSZJA bevallás rendszerével összefüggő kommunikációs szolgáltatások ellátására;
  • és 155 millió forint jutott az Orbán Ráhel barátnője által vitt Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. ügyére is.

Idén a tavalyinál is drágább lehet az augusztus 20-ai tűzijáték

Dőlnek a csontvázak? Nyomoznak a CÖF plakátkampányos cége ügyében

Nyomoz a rendőrség a kormányközeli médiacégek túlárazásai kapcsán