Rengeteg pénzt vert el a kormány kommunikációra három hónap alatt

2019 első három hónapjában 15,4 milliárd forintot költött el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal propagandafeladatokra – számolta össze az Átlátszó az uniós közbeszerzési értesítő nyomán.

A cikk szerint a munkát a Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media Reklám Kft. és Lounge Design Kft. végezte el, mivel a többi fideszes pénzszivattyú kigolyózása után már csak Balásy az NKOH egyetlen partnere.

Összesen 31 állami szervezet számára költekezett a hivatal,

a legtöbbet, 10 milliárd forintot az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatokra” verték el.

Az Átlátszó szerint ezen szép megfogalmazás valószínűleg a kormányzati plakátkampányt takarja.

Az összesítés szerint – a teljesség igénye nélkül – ment még pénz,

  • 1,18 milliárd forint a Családbarát Magyarország 2019 Integrált kommunikációs kampányra;
  • 1,15 milliárd forint a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség NZrt. 2019. első féléves kommunikációs tevékenysége körében végzendő komplex kommunikációs ügynökségi feladatok ellátására;
  • 60 millió forint piackutatási és utasszámlálási feladatok ellátása a MÁV-START Zrt. részére;
  • 400 millió forint a Nemzeti Adó- és Vámhivatal részére az eSZJA bevallás rendszerével összefüggő kommunikációs szolgáltatások ellátására;
  • és 155 millió forint jutott az Orbán Ráhel barátnője által vitt Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. ügyére is.

Azahriah: már csak az „értelmileg és mentálisan visszamaradott véglények” szavaznak a Fideszre

Újabb számok mutatják: tovább nőtt a Tisza Párt előnye

Orbán nem áll le, megfenyegette a több százezer Pride-felvonulót

Összeomlott a vonatközlekedés a Budapest-Győr vonalon

„Káosz, szétesés, összeomlás, hazugság” – Durva megszorítást rendelt el a kormány

Orbán Viktor megkérdezte Kapu Tibort, hogy „a háború az látszik-e onnan föntről”