Gazdaság

Keményen megsarcolja a kormány az autósokat

Belföld

Ököllel ütötte Puzsér Róbertet a kormánymédia díszcigánya

Bűnügy

Külföldre menekült a kisfiút felrúgó, párjait ököllel verő „karateedző”, nem tudják kihallgatni

Rengeteg pénzt vert el a kormány kommunikációra három hónap alatt

2019 első három hónapjában 15,4 milliárd forintot költött el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal propagandafeladatokra – számolta össze az Átlátszó az uniós közbeszerzési értesítő nyomán.

A cikk szerint a munkát a Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media Reklám Kft. és Lounge Design Kft. végezte el, mivel a többi fideszes pénzszivattyú kigolyózása után már csak Balásy az NKOH egyetlen partnere.

Összesen 31 állami szervezet számára költekezett a hivatal,

a legtöbbet, 10 milliárd forintot az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatokra” verték el.

Az Átlátszó szerint ezen szép megfogalmazás valószínűleg a kormányzati plakátkampányt takarja.

Az összesítés szerint – a teljesség igénye nélkül – ment még pénz,

  • 1,18 milliárd forint a Családbarát Magyarország 2019 Integrált kommunikációs kampányra;
  • 1,15 milliárd forint a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség NZrt. 2019. első féléves kommunikációs tevékenysége körében végzendő komplex kommunikációs ügynökségi feladatok ellátására;
  • 60 millió forint piackutatási és utasszámlálási feladatok ellátása a MÁV-START Zrt. részére;
  • 400 millió forint a Nemzeti Adó- és Vámhivatal részére az eSZJA bevallás rendszerével összefüggő kommunikációs szolgáltatások ellátására;
  • és 155 millió forint jutott az Orbán Ráhel barátnője által vitt Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. ügyére is.
Ez is érdekelhet:
Egyetlen mondat arról, hol tart most egy kormánypárti kommentelő érvrendszere

Kapcsolódó hírek

Drogot is árultak a szegedi dj-k, lekapcsolták őket

Egy héten belül már a második postás halt meg munka közben

10,9 milliárdot költhettek el Rogánék a legutóbbi, nemzeti szuverenitásról szóló konzultációra

Dőlnek a csontvázak? Nyomoznak a CÖF plakátkampányos cége ügyében

Nyomoz a rendőrség a kormányközeli médiacégek túlárazásai kapcsán

Reagált az Európai Bizottság Orbánék újabb nemzeti konzultációjára

Idén a tavalyinál is drágább lehet az augusztus 20-ai tűzijáték

Brutális összeget költött a CÖF az értelmetlen „háborúpárti” lejáratókampányára

A több mint egymilliárdos tűzijáték mellé 10 milliárdot elvernek még a kísérő rendezvényekre is