Szembefordult a kormánnyal a legkreténebb propagandaloldaluk

A rezsicsökkentés megszorítása már a putyinista Facebook-oldalnál is kiverte a biztosítékot.

Orbán Viktor nénikkel.
Orbán Viktor nénikkel. Fotó: Árvai Károly/kormany.hu

„Ez van, átvert bennünket a Fidesz”

– írták a „Számok – a baloldali álhírek ellenszere” Facebook-oldalon, amelynek készítői mostanáig a legvadabb elferdített, kimazsolázott, szándékosan félremagyarázott demagógiákkal próbálták igazolni, hogy mennyire zseniális az Orbán-kormány, és mindenki más mennyire hülye.

A Nyugati Fény vette észre, hogy tegnap valami eltörhetett: a szerda délután bejelentett rezsicsökkentést érintő megszorítás kapcsán ugyanis már arról ír az oldal, hogy

„Az intézkedés nagyjából 50 000 forintot vesz el a családunktól. Nem erre szavaztunk!”

Képernyőmentés a bejegyzésről, ha esetleg „valamiért eltűnne”.

Képernyőmentés a bejegyzésről, ha esetleg „valamiért eltűnne”.Forrás: Facebook/Számok

Ezután arról következik értekezés, hogy ők bizony nem amiatt minősülnek átlagon felüli energiafogyasztónak, mert a medencét fűtenék, hanem mert kertészkednek. „Nem, nem a gyepet locsoljuk, hanem zöldséget és gyümölcsöt termesztünk.”

„Sorry, de nem fogjuk megvédeni sem a mai bejelentést, sem a KATA módosítását, mert mindkettővel a kormány elvesz az emberektől. Választás előtt kaviár volt homárral, utána jött a fekete leves”

– világosodtak meg az oldal készítő, ami ugyanakkor remek látlelet is az efféle jellembajnokokról, hogy az „egy a tábor, egy a zászló” jelszó csak addig tart, amíg a saját „kis” 50 ezer forintjuk nincs veszélyben. Mészáros Lőrinc időközben közpénz-dollármilliárdos lett, az nem probléma, csak ne dráguljon a palánta locsolás!

A kommentelést le is tiltották a posztnál, így a 86 ezer követőjük sem tudja elmondani, hogy ők hogyan vélekednek a megszorításról, vagy akár a hirtelen rádöbbenésről. Pedig a Számok-oldal egyébként kifejezetten fontos, elfogadott igazodási pont (volt eddig?) a jobboldalon, posztjaikat még a megboldogult Pesti TV is szemlézte a választási kampányban, „szakmai együttműködésként” jellemezve az azóta beszántott csatorna és a Facebook-oldal kapcsolatát.

Kapcsolódó hírek