Idén tizedik alkalommal indította el az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum és a Magyar Húsiparosok Szövetsége a sertéshús fogyasztását ösztönző kampányát!
Feldman Zsolt, az AM mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára a kampányt beharangozó sajtótájékoztatón kedden Budapesten elmondta, Magyarország 96 százalékban önellátó sertéshúsból. Az ellátásbiztonság fenntartása pedig akkor valósulhat meg, ha nemcsak a kormányzat, hanem a magyar fogyasztók is a magyar sertéshús mellett „teszik le a voksukat” – magyarázta az államtitkár, nem különösebben törődve azzal, hogy manapság inkább az elszabadult infláció az oka, hogy az emberek egyre kevesebb „drága” sertéshúst engedhetnek meg maguknak, nem pedig az, hogy nem „nem hallottak még” a sertéshúsról.
Feldman Zsolt ezután elvartyogta az aktuális kormányzati propagandát, hogy „háborús infláció” van, mintha nem lettek volna már a háború előtt is az egekben az élelmiszerárak.