Bűnügy

14 éves beteg gyereket molesztált hónapok óta egy 56 éves férfi Harkányban

Baleset

Holttestet találtak Budapesten, az Örs vezér téren

Bulvár

„Mi van, bazmeg, gyere ki!” – Újabb részeg, őrjöngő fideszeseket vettek videóra

Betiltottak Oroszországban két médiumot, mert beszámoltak a háborúról

RövidenRöviden
Menekülők Ukrajnában 2022. február 26-án.
Menekülők Ukrajnában 2022. február 26-án. Fotó: Nemesh Yanosh/UNIAN

Beszüntette a kormánykritikus orosz Eho Moszkvi rádióállomás és az ellenzéki Dozsgy online televízió adásának foghatóságát az orosz tömegtájékoztatási és távközlési felügyelet (Roszkomnadzor), mert beszámoltak Putyin ukrajnai inváziójáról.

A hivatalos indoklás ennél persze „árnyaltabb”: a Roszkomnadzor szerint a két tömegtájékoztatási eszköz „rendszeresen és célzottan közölt hamis információkat” Oroszország ukrajnai „különleges hadműveletéről”.

https://twitter.com/Andrew__Roth/status/1498724338287132678

A hatóság a főügyészség követelésére döntött az Eho Moszkvi és a Dozsgy betiltása mellett.

Orbán Viktor után a Facebook is elkezdett leszámolni a magyar sajtóval.

Tavaly október óta hiába posztoljuk a cikkeinket a közösségi oldalra, a felhasználók mindössze néhány százalékának mutatja meg az algoritmus.

Oszd meg te is ezt a hírt, küldd tovább chaten, mutasd meg ismerőseidnek, hogy ne csak a hatalmaskodók hangja hallatsszon:

Ez is érdekelhet

Putyin súlyos dolgot állít, ezen sok minden múlhat

Novák Katalin Katarban lófrál, miközben idehaza a szélnek eresztett pedofilpártolója miatt áll a bál

Orbán Viktor pénteken Törökországban fog szónokolni

Meghalt Alekszej Navalnij, Putyin legfőbb bírálója

Két év alatt 564 milliárd forint kár érhette Magyarországot, amiért az oroszoktól vesszük a gázt

Most érkezett: lezuhant egy orosz katonai szállítórepülőgép 65 ukrán hadifogollyal a fedélzetén