Jelentős állami támogatásból fejleszt a magyar Insta-celebek ruhamárkája, a Sugarbird

Ezentúl még nagyobb sikerrel ötvözik majd a népművészeti hagyományt a modern divattal.

Jelentős állami támogatásból fejleszt a magyar Insta-celebek ruhamárkája, a Sugarbird
Fotó: Facebook/Sugarbird

A napokban bejelentett ruhaipari pályázat segítségével 140 millió forintból fejleszt a Sugarbird Kft. – újságolta el a pénzügyminiszter hétfőn a Facebook oldalán, fotókat is mutatva a támogatás elnyerésében bizonyára sokat segítő népieskedő ruhadarabokról.

Varga Mihály hozzátette, a beruházással új munkahelyeket hoznak létre, anyagtakarékosabbá teszik szabászatukat, csökkentik a gyártás során keletkező hulladékot!

❗A napokban bejelentett ruhaipari pályázat segítségével 140 millió forintból fejleszt a Sugarbird Kft. 👗👚🧥🇭🇺Kézzel…

Posted by Varga Mihály on Monday, June 14, 2021

A cég kézzel készített hímzéseiben sikerrel ötvözi a népművészeti hagyományt a modern divattal – írta közösségi oldalán a miniszter.

A Sugarbird magyar divatipari vállalkozás 2007-ben alakult, tulajdonosai magánszemélyek. Termékeik Magyarországon készülnek, és az országon kívül Szlovákiában is vannak üzleteik. A cég árbevétele 2020-ban egymilliárd forint volt az előző évi 1,19 milliárd forint után a nyilvánosan elérhető cégadatok szerint. A tavalyi évet 11,0 millió forint nyereséggel zárta, egy évvel korábban az adózott eredménye 13,2 millió forint volt.

Az NLC korábban arról írt, hogy a Dukai Regina, Zimány Linda, Bódi Sylvi, Debreczeni Zita nevekkel fémjelzett ruhamárkától egy időben nem állt távolt más tervezők munkáinak lekoppintása.

Kapcsolódó hírek