Kedden megújult az Origo designja, ami azonban a legendásan tróger tartalmaikat nem érintette, a címlapon ebben a pillanatban is szovjet stílusú termelési riportok és a „Soros karmesterének álhírgyára” típusú anyagok váltakoznak.
A megújulás mellé fiatalokat célzó reklámkampányt is indított a propagandaoldal. Ennek egyik eleme, hogy számos influenszert béreltek fel, akik az #ujatmutatunk hashtag alatt különféle izzadtságszagú reklámposztokban bizonygatják, hogy élnek-halnak a minőségi hírszolgáltatásért, és ezt bizony az Origo jelenti számukra.
A reklám kiötlői azonban nem számoltak azzal, ami már most jól látszik a címke gyűjtőoldalán, hogy oda más felhasználók is posztolhatnak, és posztolnak is, jellemzően ilyeneket:
Az igazi buli azonban a felbérelt „hírességek” bejegyzései alatt megy, ahol a felhasználók sorra küldik el az anyjába Unfieldet, Pintér Adriennt, Markó Rebekát, Hernádi Bencét, vagy a 300 ezer követővel rendelkező Timellát csak azért nem, mert ő inkább letiltotta a kommenteket.
Pintér Ada és Unfield egyébként látva a követőik megütközését, reagáltak a szitokáradatra. Azzal mentették ki magukat, hogy ők csak ilyen-olyan témákban fognak szerepelni az Origon, nem politizálnak, mossák kezeiket azzal kapcsolatban, hogy a lap más rovataiban mi megy.