892 millió forintra büntette az Alza.hu-t a GVH

Az idegesítő reklámjaikért is kijárna nekik legalább ennyi.

Alza

A Gazdasági Versenyhivatal 892 millió forint bírságot szabott ki az Alza.hu webáruház üzemeltetőjére és cseh anyavállalatára Black Friday akciók tisztességtelen reklámozása miatt – közölte a GVH pénteken az MTI-vel.

A közlemény szerint a versenyhivatal célja a kimagasló bírsággal, hogy a Magyarországon is népszerűvé vált akciós időszakokban tapasztalt megtévesztő reklámokat visszaszorítsa az online piacokon is.

Mint írták, a webáruház az akciós időszakokra nagymértékű, „akár 80 százalékos” kedvezményeket ígért reklámjaiban. A 80 százalékos vagy azt meghaladó kedvezmény azonban kizárólag olyan termékekre vonatkozott, amelyek nem a reklámkampányban képszerűen bemutatott vagy ahhoz hasonló árucikkek voltak. A reklámokban leginkább elektronikai és háztartási gépek jelentek meg, míg kiemelkedő kedvezménnyel főleg néhány ruházati és játékcikk, valamint karórák és telefontokok voltak csak megvásárolhatóak.

Öngyilkos lett egy 12 éves kislány, akit csúfoltak az iskolában

Kiköpöd a kávét, ha meglátod, mennyi volt az átlagkereset márciusban

Kínos lebőgés Orbánéknak, itt az újabb bizonyítvány Brüsszelből

Elemző: ki van készülve idegileg a Fidesz

Leminősítette az Egyesült Államokat a Moody’s

Újabb súlyos számok mutatják, beszakadt a magyar gazdaság