Áll a bál a Lidl Facebook-oldalán egy húsgolyó miatt

Hatalmas kommentháborúban fricskázzák egymást a legnagyobb cégek.

Már 2600 kommentnél jár egy Lidl-poszt a Facebookon: az egész azzal kezdődött, hogy az áruházlánc kiposztolta legújabb akcióját, miszerint „nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz”. Több sem kellett az IKEA-nak, azzal vágott vissza:

„Tényleg nem kell Svédországig menni egy kis húsgolyóért.”

Az egész lavinát elindító IKEA-komment.

Az egész lavinát elindító IKEA-komment.Forrás: Facebook/Lidl Magyarország

És ezzel elindult az őrület, mostanra szinte minden valamirevaló cég beletrollkodott egy szellemes megjegyzést a beszélgetésbe.

A Szallas.hu például azt írta: „Ha mégis elmennétek Svédországba egy kis húsgolyóért, itt találtok szállást…”, és belinkelte a svédországi szálláslehetőségeket.

A Samsung emlékeztetett: „Bármelyik húsgolyót is választod végül, ne felejtsd el lefotózni!”

„A húsgolyók mellé estére vagy a svédországi utazásodhoz egy jó skandináv krimi nem maradhat el” – tette hozzá a Bookline.

„Ha pedig felhívnál valakit Svédországban, hogy megdicsérd a receptet, akkor: Vodafone RED” – írta a Vodafone social médiása.

Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell…

Közzétette: Lidl Magyarország – 2020. január 27., hétfő

Nehéz lenne legjobb beszólást kiemelni, akit érdekel, erre találja a posztot, tényleg egészen szórakoztató, ahogy a Sopronitól a Wizz Air-en át a Michelin gumikig, vagy éppen a CIB Banktól a Fornettiig minden márkának eszébe jutott valami frappáns Svédországról.