Már 2600 kommentnél jár egy Lidl-poszt a Facebookon: az egész azzal kezdődött, hogy az áruházlánc kiposztolta legújabb akcióját, miszerint „nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz”. Több sem kellett az IKEA-nak, azzal vágott vissza:
„Tényleg nem kell Svédországig menni egy kis húsgolyóért.”
És ezzel elindult az őrület, mostanra szinte minden valamirevaló cég beletrollkodott egy szellemes megjegyzést a beszélgetésbe.
A Szallas.hu például azt írta: „Ha mégis elmennétek Svédországba egy kis húsgolyóért, itt találtok szállást…”, és belinkelte a svédországi szálláslehetőségeket.
A Samsung emlékeztetett: „Bármelyik húsgolyót is választod végül, ne felejtsd el lefotózni!”
„A húsgolyók mellé estére vagy a svédországi utazásodhoz egy jó skandináv krimi nem maradhat el” – tette hozzá a Bookline.
„Ha pedig felhívnál valakit Svédországban, hogy megdicsérd a receptet, akkor: Vodafone RED” – írta a Vodafone social médiása.
Nehéz lenne legjobb beszólást kiemelni, akit érdekel, erre találja a posztot, tényleg egészen szórakoztató, ahogy a Sopronitól a Wizz Air-en át a Michelin gumikig, vagy éppen a CIB Banktól a Fornettiig minden márkának eszébe jutott valami frappáns Svédországról.