Áll a bál a Lidl Facebook-oldalán egy húsgolyó miatt

Hatalmas kommentháborúban fricskázzák egymást a legnagyobb cégek.

Lidl húsgolyók

Már 2600 kommentnél jár egy Lidl-poszt a Facebookon: az egész azzal kezdődött, hogy az áruházlánc kiposztolta legújabb akcióját, miszerint „nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz”. Több sem kellett az IKEA-nak, azzal vágott vissza:

„Tényleg nem kell Svédországig menni egy kis húsgolyóért.”

Az egész lavinát elindító IKEA-komment.

Az egész lavinát elindító IKEA-komment.Forrás: Facebook/Lidl Magyarország

És ezzel elindult az őrület, mostanra szinte minden valamirevaló cég beletrollkodott egy szellemes megjegyzést a beszélgetésbe.

A Szallas.hu például azt írta: „Ha mégis elmennétek Svédországba egy kis húsgolyóért, itt találtok szállást…”, és belinkelte a svédországi szálláslehetőségeket.

A Samsung emlékeztetett: „Bármelyik húsgolyót is választod végül, ne felejtsd el lefotózni!”

„A húsgolyók mellé estére vagy a svédországi utazásodhoz egy jó skandináv krimi nem maradhat el” – tette hozzá a Bookline.

„Ha pedig felhívnál valakit Svédországban, hogy megdicsérd a receptet, akkor: Vodafone RED” – írta a Vodafone social médiása.

Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell…

Posted by Lidl Magyarország on Monday, January 27, 2020

Nehéz lenne legjobb beszólást kiemelni, akit érdekel, erre találja a posztot, tényleg egészen szórakoztató, ahogy a Sopronitól a Wizz Air-en át a Michelin gumikig, vagy éppen a CIB Banktól a Fornettiig minden márkának eszébe jutott valami frappáns Svédországról.

Itt az árrésstop eredménye: korlátozást vezetett be számos áruházlánc

Gigabírságot kapott a Lidl: éveken át átverték a vásárlókat

Dubai csoki: beütött, amitől mindenki tartott, vásárlási korlátozást vezetett be a Lidl