Külföld

Két orosz rakétát lelőtt a légvédelem Kárpátalja felett, Szijjártó még mindig lapít

Gazdaság

Bezuhant a kiskereskedelem – nem hiszed el, ennek most mi az oka

Bűnügy

Tetten értek egy rendőrt, amint több mint 3 millió forintért adott el kábítószert

Kitalálta a MÁV, hogyan lehetne gyorsabb a szegedi IC, késett is rögtön 25 percet

Legalább megpróbálták!

December 15-tel lépett életbe a MÁV új menetrendje, mely irányonként napi két „gyorsított” InterCity-járattal csökkentené a menetidőt a Budapest–Cegléd–Kecskemét–Szeged-vasútvonalon, ebből az lett, hogy már az első gyorsított Szeged–Budapest IC is 25 percet késett hétfőn.

A Közlekedő Tömeg beszámolója szerint az ugyanígy „meggyorsított” Hírös IC is késett 11 percet, ráadásul az IC-k kecskeméti megállásának pótlására bevezetett gyorsvonatok is 10-15 perc késéssel közlekedtek az első munkanapon.

„E tapasztalatok is bizonyítják: a vasúti szolgáltatás színvonalát nem az ütemes menetrend szétverésével, hanem az elavult, rossz állapotú infrastruktúra korszerűsítésével kell fejleszteni”

– írja a civil tömegközlekedési egyesület, hozzátéve:

„a szegedi vonalon vasárnap bevezetett Patyomkin-menetrend az utasok jelentős részének komoly kényelmetlenséget okoz: összesen 11 InterCity menetideje nő 8-13 perccel, 4 vonat gyorsítását pedig azon az áron sikerült csak megoldani, hogy azok a Nyugati pályaudvar és Szeged között sehol nem állnak meg, olyan fontos állomásokat kihagyva, mint Zugló, Kőbánya-Kispest és Kecskemét.”

Ez is érdekelhet:
Nézőpont: egyre többen imádják a MÁV-ot

Teljesen hülyének néznek: nem közli többé a MÁV a részletes késési adatokat

Megint alakított a MÁV: nemzetközi vonat elé tolatott a diósjenői személyvonat a váci állomáson

Ma is összeszarta magát a MÁV: most a Nyugati pályaudvaron van váltóhiba

Főbakter: Magyarországon négyből három vonat pontosan közlekedik

Majdnem megint tragédia lett: egymással szemben állt meg két vonat csütörtökön Martonvásárnál

Megszólaltak a szakemberek a holnapi várható havazás miatt