Kitalálta a MÁV, hogyan lehetne gyorsabb a szegedi IC, késett is rögtön 25 percet

Legalább megpróbálták!

December 15-tel lépett életbe a MÁV új menetrendje, mely irányonként napi két „gyorsított” InterCity-járattal csökkentené a menetidőt a Budapest–Cegléd–Kecskemét–Szeged-vasútvonalon, ebből az lett, hogy már az első gyorsított Szeged–Budapest IC is 25 percet késett hétfőn.

A Közlekedő Tömeg beszámolója szerint az ugyanígy „meggyorsított” Hírös IC is késett 11 percet, ráadásul az IC-k kecskeméti megállásának pótlására bevezetett gyorsvonatok is 10-15 perc késéssel közlekedtek az első munkanapon.

„E tapasztalatok is bizonyítják: a vasúti szolgáltatás színvonalát nem az ütemes menetrend szétverésével, hanem az elavult, rossz állapotú infrastruktúra korszerűsítésével kell fejleszteni”

– írja a civil tömegközlekedési egyesület, hozzátéve:

„a szegedi vonalon vasárnap bevezetett Patyomkin-menetrend az utasok jelentős részének komoly kényelmetlenséget okoz: összesen 11 InterCity menetideje nő 8-13 perccel, 4 vonat gyorsítását pedig azon az áron sikerült csak megoldani, hogy azok a Nyugati pályaudvar és Szeged között sehol nem állnak meg, olyan fontos állomásokat kihagyva, mint Zugló, Kőbánya-Kispest és Kecskemét.”

Ebbe most belebukik Orbán: pénteken tíz percre leáll a tömegközlekedés Budapesten

Két kamion és egy kisteherautó ütközött össze az M1-esen, egy ember meghalt

Illegális tuningtalálkozóra csaptak le a rendőrök, soron kívüli műszaki vizsgára küldtek több járművet

Halálra gázolt a vonat egy embert Nyíregyházán

Karácsonyék az agglomeráción állhatnak bosszút az Orbán-kormány pénzelvonása miatt

Megszólalt Karácsony, miután Orbánék csődbe akarják lökni Budapestet