Tavaly év végén csaknem 220 millió forinttal kellett megtámogatnia a kormánynak az adófizetők pénzéből a ceglédi férfi kézilabdacsapatot, hogy kifizethesse adóssága jelentős részét. Az akkor még NB1-es csapat aztán terv szerint lebukott az NB2-be, de ami még ennél is pofátlanabb: a támogató kormányhatározat kihirdetése után egy héttel, a kézilabdaklub elnöke
szerződést írt alá egy autókölcsönző céggel, aminek nyomán ő és az edző egy-egy Jaguar márkájú autót bérelt magának,
ezekkel villognak azóta is a negyvenezres városkában, a bénázó kézilabdacsapatuk jutalmául.
Minderről a 24.hu írt a birtokába jutott szerződések alapján. Megjegyzik: a két felső kategóriás autó bérleti díja havonta 286 ezer forint, ezt Kis Róbert elnök is elismerte, hozzátéve, hogy állítása szerint ő az autójára jutó pénzt amúgy befizeti az egyesület pénztárába.
A másik Jaguárban az edző, Nagy Károly pöffeszkedik, aki másodállásban tornatanár – a 24.hu hiába kérdezett rá, hogy ő is így tesz-e, nem érkezett válasz: nem derült ki, hogy úgy használja-e a Jaguart – magáncélra is –, hogy annak havi bő 140 ezres bérleti díját a korábban súlyos adósságot felhalmozó sportklub állja.
Az autók egyébként 9-9 millió forintot érnek, és a szerződés értelmében a vételárak havi részletekben történő kifizetése után a Ceglédi Kézilabda Klub Sport Egyesület tulajdonába kerülnek.
Hogy mi szükség van egy világvégi, bukott kézilabdacsapatnál ilyen luxusautókra, azt nem tudni, az elnök mindenesetre azzal védekezett, hogy az előző vezetés négy autót bérelt, havi 889 ezer forintért.