Egy pórul járt utas számolt be az Indexnek arról, hogy a WizzAir Budapest-Dubai járat több utasának poggyászát Dubaiban hagyta a társaság.
Az utasokkal állítólag csak a ferihegyi landolás után közölték, hogy a csomagjaikra hiába várnak, majd jegyzőkönyvet vettek fel, de azt nem közölték velük, hogy a poggyászuk mikor érkezik utánuk. A beszámoló szerint Dubaiban sem tájékoztatták őket erről, csupán annyit mondtak nekik, hogy kis késéssel érkeznek majd Budapestre. Itthon kaptak egy webcímet, amin a nevük és egy azonosítószám használatával megnézhetik, hol tartanak a cuccaik, aztán ha megérkeznek, majd futárszolgálat viszi az utasok után a megadott címekre.
Az Index megkereste a WizzAirt, a cég válaszában parádés indoklással állt elő:
Az erős ellenszél miatt megnövekedett fogyasztás és a Budapestre előre jelzett hó miatt a Wizz Air W6 2498-as számú, Dubaiból Budapestre közlekedő járatának a szokásosnál több üzemanyaggal kellett elindulnia. Ezért, illetve a feladott poggyászok szokatlanul nagy mennyisége és tömege miatt néhány utas poggyászát felszállás előtt kirakodták, hogy a repülőgép a megengedett súlyhatáron belül maradjon
– írták, és hozzátették, „a légitársaság mindent megtesz, hogy a következő, január 29-i járattal minden hiányzó poggyászt eljuttasson az érintett utasokhoz”.
Az Index emlékeztetett, hogy nem ez az első csomagbotrány a WizzAirnél: tavaly szeptemberben ugyanez már egyszer lejátszódott, ugyanezen a járaton. Akkor is a rossz időjárási körülmények miatt nőtt meg a gép fogyasztása, ami miatt a csomagokon spórolt a cég.