A hétvégi, majd a keddi, gyakorlatilag folyamatos fennakadások után ismét képtelen a MÁV utasokat szállítani a győri vonalon: szerda estig hosszabb menetidőre és rövidebb útvonalon közlekedő járatokra, pótlóbuszos átszállásra kell számítani, miután Tata állomáson meghibásodott a biztosítóberendezés.
A Mávinform azt írta, az S10-es vonatok megosztva közlekednek: a budapesti Déli pályaudvar és Tatabánya, valamint Tata és Győr között. Az utasoknak Tata és Tatabánya között pótlóbusszal kell utazniuk, ezek a vasútállomások előtt állnak meg.
Az InterCity-k, az EuroCity-k, a Railjetek a fennakadás végéig Tatabányán, Vértesszőlősön, Tóvároskerten és Tatán is megállnak; a győri fővonalon a fennakadás végéig minden vonat helyjegy váltása nélkül vehető igénybe.
A fennakadás végéig elfogadják a 760-as, a 762-es, a 784-es, a 803-as, a 804-es, az 1850-es, a 8432-es, a 8435-es, a 8462-es és a 8465-es Volán-járatokon a vasúti jegyeket is.
Máshol sem jobb a helyzet
Ugyancsak fennakadás van a Miskolc–Nyíregyháza szakaszon, ahol szerda éjjelig szintén hosszabb menetidőre, rövidebb útvonalon közlekedő járatokra, a személyvonatok utasainak egy szakaszon akár pótlóbuszos átszállásra is lehet számítani, mert Mezőzombor és Tarcal között is meghibásodott egy biztosítóberendezés.
Lázár János hazudozik
Lázár János eközben arról hazudozik az „értelmileg és mentálisan visszamaradott” fideszeseknek (mert ezt már valószínűleg tényleg csak ők hiszik el), hogy az alig egy éve létező Tisza Párt felelős a magyar vasút állapotáért.