A falevelek és a hópelyhek után újabb ellenséges erők csaptak le a MÁV-ra: most a Simple Pay fizetési szolgáltatás elérhetetlensége miatt akadozik a jegyértékesítés az online csatornákon – a MÁV applikáción és az Elvirán.
A Mávinform péntek reggeli közlése szerint a szakemberek már dolgoznak a hiba kijavításán.
Azt javasolták, hogy ha valaki későbbi utazáshoz váltana jegyet, halassza későbbre az online vásárlást, vagy automatánál, illetve pénztárnál vegye meg a jegyét.
A vonatok fedélzetén a hibára hivatkozva pótdíj nélkül válható menetjegy – tették hozzá.
Nem először hulladék a Simple Pay
A hiba jellege egyébként nem újkeletű. Korábban előfordult, hogy hetente használhatatlannak bizonyult a MÁV applikáció a Simple Pay meghibásodása miatt, így nehezen érthető, miért nem talált még a vasúttársaság egy jobb megoldást erre a „rettentően bonyolult”, más szolgáltatók által már régen megugrott feladatra, hogy tudniillik 2023-ban az emberek szeretnének a mobiltelefonjukkal fizetni.