Belföld

Újra kiment a fényre Orbán Viktor, most itt bukkant fel nagy titokban, egy marék ember előtt

Baleset

Tömegbaleset az M7-esen, több kilométeres a torlódás

Bűnügy

Úgy összevertek egy DK-s képviselőjelöltet, hogy kórházba kellett vinni

Ezeket a hibákat ne kövesd el, ha szeretnél sikeres lenni a social media felületeken

Ezeket a hibákat ne kövesd el, ha szeretnél sikeres lenni a social media felületeken

Cikkünkben összegyűjtöttük azokat a hibákat, amelyeket a leggyakrabban elkövetnek a vállalkozók a social media felületeken. Amennyiben szeretnél sikeres lenni az online marketing területén, ezeket ne kövesd el.

Ha szeretnéd, hogy levegyék a válladról a social media terhét, hogy fókuszáltan tudj foglalkozni a vállalkozás egyéb dolgaival, akkor érdemes elgondolkodnod a marketing kiszervezés lehetőségén. Egy profi marketingügynökség segítségével egyszerűen lehet sikereket elérni, könnyen fel lehet turbózni az online tevékenységet, és sokszoros megtérüléseket elérni.

Elmarad a célközönség meghatározása, egy platform van használatban

Sokan azt gondolják, hogy a szolgáltatásuk vagy termékük mindenki számára jó, azonban ez nincs így. Az indulás előtt pontosan meg kell határozni a célközönséget, hiszen minél jobban célzunk, annál sikeresebbek leszünk. Annak érdekében tehát, hogy pontosan tudjuk, kinek kell kommunikálni, meg kell határozni pontosan a célközönséget.

További gyakori hiba, hogy sokan csupán egy platformot használnak. Nem szabad egy lábon állni! Ha már egy felület jól teljesít, akkor egy másikon is érdemes elindulni. Az igazán profik minden platformon jelen vannak, és mindenhol más információkat osztanak meg a követőikkel, hogy ők mindenhol úgy érezzék, hogy itt is megéri követni az adott márkát.

Hiányzik a tesztelés

A következő hiba a tesztelés hiánya, azonban enélkül nincsenek sikeres kampányok. Ha nincs tesztidőszak, akkor nagyon nehéz megállapítani a célközönség viselkedését. Teszteléssel hamar kiderül, hogy az adott hirdetés működni fog-e, jó-e az irány.

Mennyi időt érdemes erre szánni? Kisebb kampányok esetén néhány napot, míg a hosszabbakra akár egy-két hetet is. Meg kell nézni, hogy mi az, ami működik, meg kell ismerni a célközönség viselkedését. Olyan nagy márkák is tesztelnek, mint a Facebook, az Adwords és a Tesla.

Mindent cégen belül kell megoldani és sürgetni a folyamatot

Sokan úgy gondolják, hogy mindent cégen belül fognak megoldani, mert az ingyen van. Ez igazán akkor nagy gond, ha házon belül senki sem ért az online marketinghez. Ha eközben a versenytárs megbíz egy többéves tapasztalattal rendelkező marketingügynökséget, ahol szépen felépítik a hirdetési kampányt, nem lehet megközelíteni az eredményeit.

Gyakran előfordul, hogy be nem futott profilok esetében sürgetik a folyamatot, azonnali eredményeket akarnak. Azt nem szabad elfelejteni, hogy sok esetben az első ügyfél befutása akár hónapok következetes és kitartó munkáját is igénybe veheti. Ez nem megy egyik napról a másikra. A felsorolt hibákat mindenképpen kerüld el, ha szeretnél sikeres lenni az online marketing területén. Amennyiben nincs időd ezzel foglalkozni, és nem szeretnéd, hogy a konkurencia jobban teljesítsen ezen a területen, mindenképpen keress fel egy marketingügynökséget.

Kapcsolódó friss hírek