A reklámköltéseket monitorozó Kantar Media adatai szerint 1,066 milliárd forintból bonyolította az ellenzéki politikusokat háborúpártinak beállító lejáratókampányát a Civil Összefogás Fórum (illetve a mögötte álló jogi személy, a CÖF-CÖKA) cége, a Kövess minket 2022 Kft. a nyáron.
A 24.hu cikke megjegyzi, mindez listaáras költés, ehhez képest a tényleges, nettó érték a mennyiségi és egyéb engedményekkel, valamint ügynökségi jutalékkal csökkentett reklámköltés az, amennyiért a vevő ténylegesen megvásárolta a reklámhelyeket. A kormány kedvenc „civil” szervezete ugyanakkor kaphatott kedvezményt például a nagy mennyiség miatt.
A 24.hu piaci forrásai szerint a nettó költés ezek alapján bizonyára nem érte el az egymilliárd forintot, ám így is több százmilliós vásárlásról lehetett szó.
A lap birtokába került adatok szerint a CÖF-fel egy címre bejegyzett Kövess minket 2022 Kft. négy részben vásárolt kampányokat a nyáron, listaáron:
- az Adboard Kft.-nél 130,2 millió forintért,
- a Pannon Plakátnál 7,1 millióért,
- a Publimontnál 408 millióért,
- a Publimont City Lightnál pedig 520,5 millióért.
Mindez összesen 2984 megjelenést tartalmazott: