Brutális összeget költött a CÖF az értelmetlen „háborúpárti” lejáratókampányára

Listaáron több mint egymilliárd forint ment az agymosásra, de jó kérdés, hogy miből.

haborupartiak-cof-plakat
Fotó: Facebook/Eötvös Károly Közpolitikai Intézet

A reklámköltéseket monitorozó Kantar Media adatai szerint 1,066 milliárd forintból bonyolította az ellenzéki politikusokat háborúpártinak beállító lejáratókampányát a Civil Összefogás Fórum (illetve a mögötte álló jogi személy, a CÖF-CÖKA) cége, a Kövess minket 2022 Kft. a nyáron.

A 24.hu cikke megjegyzi, mindez listaáras költés, ehhez képest a tényleges, nettó érték a mennyiségi és egyéb engedményekkel, valamint ügynökségi jutalékkal csökkentett reklámköltés az, amennyiért a vevő ténylegesen megvásárolta a reklámhelyeket. A kormány kedvenc „civil” szervezete ugyanakkor kaphatott kedvezményt például a nagy mennyiség miatt.

Végre elkészült az országról a tökéletes fotó- a gazos, telibeszart országgal- a rég földbe döngölt ellenzéket…

Posted by Kovács Gergely on Wednesday, June 21, 2023

A 24.hu piaci forrásai szerint a nettó költés ezek alapján bizonyára nem érte el az egymilliárd forintot, ám így is több százmilliós vásárlásról lehetett szó.

A lap birtokába került adatok szerint a CÖF-fel egy címre bejegyzett Kövess minket 2022 Kft. négy részben vásárolt kampányokat a nyáron, listaáron:

  • az Adboard Kft.-nél 130,2 millió forintért,
  • a Pannon Plakátnál 7,1 millióért,
  • a Publimontnál 408 millióért,
  • a Publimont City Lightnál pedig 520,5 millióért.

Mindez összesen 2984 megjelenést tartalmazott: 1735 citylightot, illetve több mint 1200 óriásplakátot.

120 millió forint támogatást szavazott meg egy Curtisről szóló dokumentumfilmre a Nemzeti Filmintézet

Márki-Zay Péter felmosta a padlót a köztévé propagandistájával

Kimondta az MNB: végig hazudtak a fideszesek

Orbán Viktor bejelentette: Brüsszelben nagy a baj!

Magyar Péter: a Tisza Párt készen áll a kormányzásra

Kiszivárgott Orbánék 1200 oldalas (tarja, dagadó stb.) titkos dokumentuma