Belföld

Újra kiment a fényre Orbán Viktor, most itt bukkant fel nagy titokban, egy marék ember előtt

Bűnügy

Gyilkosság történt Miskolcon szombat hajnalban

Belföld

Titkos kormányhatározat jutott el Magyar Péterhez, kiderült Orbánék terve

Egy kommunikációs eszköz, amelyben rengeteg lehetőség rejlik

Egy kommunikációs eszköz, amelyben rengeteg lehetőség rejlik

Minden sikeres vállalkozás alapja a hatékony kommunikáció, de egy praktikus szoftverrel nem egyedül az információcserében érhetünk el javulást, hanem például az oktatások terén is. Sőt, a rutinfeladatok automatizálása révén még a HR osztály terheiből is lefaraghatunk. Egyszóval mindenki nyer a cégen belül, a vezetőség és a munkavállalók is.

Kritikus pontok a vállalkozásokban

Bármilyen szektorról is legyen szó, egy dolog közös minden vállalatban, mégpedig a kritikus pontok, amelyeken folyamatosan javítani érdemes. Az egyik kiemelt terület a kommunikáció, amely valljuk be első hallásra túl általánosnak tűnhet, mégis döntően meghatározza a sikeres jövőt. A CHEQ szoftver szolgáltatásai révén nem egyedül az információcserét tehetjük hatékonyabbá, hanem teljes mértékben megvalósíthatjuk a digitális oktatást is.

Térjünk vissza egy kicsit a kommunikációra, amely ugyan szorosan összefonódik az oktatással is, illetve a teljesítményt és a munkakörnyezetet is nagymértékben meghatározza. A kétirányú, monitorozható információáramlás által kellemesebb légkört teremthetünk, ráadásul kiküszöbölhetjük a fals információkat, ezzel pedig támogatható a gördülékenyebb, pontosabb munkavégzés.

Nem beszélve arról, hogy ahol megbecsültnek érzik magukat a munkavállalók, ott sokkal inkább növelhető az elköteleződés mértéke is. Rendszeres képzésekkel egy győztes csapatot hozhatunk létre, s ez meglátszik a vállalkozás sikerében is.

A digitalizált kommunikáció tehát megannyi pozitív változást hoz magával. Ezzel el is érkeztünk a második kritikus ponthoz, a túlterheltség kérdéséhez.

Hogyan tehermentesíthető a HR osztály?

Jól tudjuk, hogy számos olyan feladat elvégzésére megy el naponta rengeteg értékes idő, amelyet akár automatizálhatnánk is. De gondoljunk a papírhalmokra, a magas nyomtatási költségekre, melyek kiiktathatóak, ha a digitális megoldásokat beemeljük a mindennapokba.

Ezzel csökkentjük az adminisztrációs terheket, és az alkalmazottak számára is zökkenőmentesebbé tehetjük a szokásos teendőket. Például szabadnapok igénylése, bérpapírok kiküldése, vészhelyzetek gördülékenyebb kezelése, bejelentése.

A CHEQ vállalati szoftverrel titkosított módon, biztonságosan eljuttathatóak a hivatalos iratok a címzetthez. Hosszas előkészítés (nyomtatás) helyett egyetlen gombnyomás az egész. Ezzel mindenki nyer, hiszen több idő marad az értékteremtő feladatokra, javulhat a munkahelyi légkör, a meglévő feladataikat sokkal szívesebben és eredményesebben végzik. A túlterheltség megszüntetésével növelhető a dolgozói elégedettség.

Gyorsabb onboarding, hatékonyabb oktatás

Az új munkaerő beilleszkedése is gördülékenyebbé tehető, illetve a kötelező szinten tartó képzések, az időszakos mikrooktatások is jóval szórakoztatóbb módon lebonyolíthatóak. A száraz tananyagok helyett egy tesztsorral, kvízzel egybekötött tudáscsomag növeli a hajlandóságot a munkavállalók és vezetők részéről is a képességeik és készségeik fejlesztése kapcsán.

Kapcsolódó friss hírek