Baleset

Bomló holttestet találtak a Mátrában

Baleset

Hatalmas tűz van Budapesten, robbanás is hallatszott

Belföld

Varga Judit megerősítette, hogy Vogel Evelin szállásadójánál dolgozik

Egy kommunikációs eszköz, amelyben rengeteg lehetőség rejlik

vallalkozas

Minden sikeres vállalkozás alapja a hatékony kommunikáció, de egy praktikus szoftverrel nem egyedül az információcserében érhetünk el javulást, hanem például az oktatások terén is. Sőt, a rutinfeladatok automatizálása révén még a HR osztály terheiből is lefaraghatunk. Egyszóval mindenki nyer a cégen belül, a vezetőség és a munkavállalók is.

Kritikus pontok a vállalkozásokban

Bármilyen szektorról is legyen szó, egy dolog közös minden vállalatban, mégpedig a kritikus pontok, amelyeken folyamatosan javítani érdemes. Az egyik kiemelt terület a kommunikáció, amely valljuk be első hallásra túl általánosnak tűnhet, mégis döntően meghatározza a sikeres jövőt. A CHEQ szoftver szolgáltatásai révén nem egyedül az információcserét tehetjük hatékonyabbá, hanem teljes mértékben megvalósíthatjuk a digitális oktatást is.

Térjünk vissza egy kicsit a kommunikációra, amely ugyan szorosan összefonódik az oktatással is, illetve a teljesítményt és a munkakörnyezetet is nagymértékben meghatározza. A kétirányú, monitorozható információáramlás által kellemesebb légkört teremthetünk, ráadásul kiküszöbölhetjük a fals információkat, ezzel pedig támogatható a gördülékenyebb, pontosabb munkavégzés.

Nem beszélve arról, hogy ahol megbecsültnek érzik magukat a munkavállalók, ott sokkal inkább növelhető az elköteleződés mértéke is. Rendszeres képzésekkel egy győztes csapatot hozhatunk létre, s ez meglátszik a vállalkozás sikerében is.

A digitalizált kommunikáció tehát megannyi pozitív változást hoz magával. Ezzel el is érkeztünk a második kritikus ponthoz, a túlterheltség kérdéséhez.

Hogyan tehermentesíthető a HR osztály?

Jól tudjuk, hogy számos olyan feladat elvégzésére megy el naponta rengeteg értékes idő, amelyet akár automatizálhatnánk is. De gondoljunk a papírhalmokra, a magas nyomtatási költségekre, melyek kiiktathatóak, ha a digitális megoldásokat beemeljük a mindennapokba.

Ezzel csökkentjük az adminisztrációs terheket, és az alkalmazottak számára is zökkenőmentesebbé tehetjük a szokásos teendőket. Például szabadnapok igénylése, bérpapírok kiküldése, vészhelyzetek gördülékenyebb kezelése, bejelentése.

A CHEQ vállalati szoftverrel titkosított módon, biztonságosan eljuttathatóak a hivatalos iratok a címzetthez. Hosszas előkészítés (nyomtatás) helyett egyetlen gombnyomás az egész. Ezzel mindenki nyer, hiszen több idő marad az értékteremtő feladatokra, javulhat a munkahelyi légkör, a meglévő feladataikat sokkal szívesebben és eredményesebben végzik. A túlterheltség megszüntetésével növelhető a dolgozói elégedettség.

Gyorsabb onboarding, hatékonyabb oktatás

Az új munkaerő beilleszkedése is gördülékenyebbé tehető, illetve a kötelező szinten tartó képzések, az időszakos mikrooktatások is jóval szórakoztatóbb módon lebonyolíthatóak. A száraz tananyagok helyett egy tesztsorral, kvízzel egybekötött tudáscsomag növeli a hajlandóságot a munkavállalók és vezetők részéről is a képességeik és készségeik fejlesztése kapcsán.

Ez is érdekelhet:
Teherautó gázolt halálra egy gyalogost Mórahalom közelében

Súlyos számok jöttek, rámegy a pénztárcánk az Orbán-Nagy Márton duó szerencsétlenkedésére

Orbán Viktor bemondta, hogy élesnek, gyorsnak, okosnak kell lenni

Magyar Péter kiosztotta Orbánt: „szétverte a magyar családok és nyugdíjasok megélhetését”

Újabb figyelmeztetést adott ki a meteorológia (hallod, MÁV?)

Bezuhant a kiskereskedelem – nem hiszed el, ennek most mi az oka

Hazudnak Nagy Mártonék: ott zuhant a kiskerforgalom „az árvíz miatt”, ahol nem is folyik a Duna