Baleset

Hatalmas tűz van Budapesten, robbanás is hallatszott

Külföld

Kárpátalját támadták az oroszok, a ruszkibérenc magyar külügyminiszter a fülét-farkát behúzta

Gazdaság

Súlyos számok jöttek, rámegy a pénztárcánk az Orbán-Nagy Márton duó szerencsétlenkedésére

Nincs többé Foodpanda Magyarországon, új néven folytatja az ételfutár cég

foodora
Fotó: Facebook/Foodora

Április közepétől Foodora néven működik a Foodpanda ételrendelő platform, a márkanév váltása mellett az üzleti modell változatlan marad – közölte a Delivery Hero Hungary Kft. ügyvezetője kedden Budapesten, a cég sajtótájékoztatóján.

Radeczky Zoltán elmondta: a rendeléshez szükséges applikáció frissítése április 11-én kezdődik, májusban pedig reklámkampányt indítanak, ami egyebek mellett az új név megismertetését szolgálja.

🍔🍟🧀 A Foodpanda Foodoraként folytatja. A képen Zoltan Radeczky ügyvezető a délelőtti sajtótájékoztatón. #foodora #foodpanda

Posted by Store Insider on Tuesday, March 28, 2023

Az ügyvezető felidézte: az 1999 óta működő, magyar alapítású NetPincér 2016-ban lett a világszerte több mint 70 országban jelenlévő Delivery Hero vállalatcsoport tagja. A Delivery Hero európai regionális szervezetén belül nyolc országban – a négy skandináv országban, valamint Magyarországon, Ausztriában, Csehországban és Szlovákiában – használják majd a Foodora nevet, illetve itt történik egységes arculati frissítés.

Radeczky Zoltán ismertette: a Foodorával is megmarad a cég több mint 5000 éttermi és üzleti partnere, továbbra is együtt dolgoznak mintegy 4000 szerződött futárpartnerükkel, és kiszolgálják a több mint 2 milliós megrendelői bázisukat.

A készételek mellett 2020 decembere óta élelmiszereket és tisztítószereket is lehet rendelni a platformon. A Foodora márkaernyő alatt a vállalat saját, 13 bolthelyiségből szállító élelmiszerüzlet-hálózata, az év elején egymilliomodik rendelését kiszállító Panda Market is új nevet kap, a továbbiakban Foodora market néven működik tovább – közölte az ügyvezető.

Radeczky Zoltán a további tervek között említette a hamarosan elinduló előfizetői programot. Havidíj ellenében ingyenes kiszállítást és egyéb kedvezményeket kínálnak majd a programban résztvevő éttermekből és üzletekből.

A Delivery Hero Hungary Kft. árbevétele 18 milliárd forint volt 2021-ben, az évet 741 millió forint veszteséggel zárták, a 2020-as 10 milliárd forintos árbevétel és a 346 millió forintos adózott eredmény után.

Ez is érdekelhet:
Kiszámolta a KSH: 528 000 forint volt a januári bruttó átlagkereset

Hazudnak Nagy Mártonék: ott zuhant a kiskerforgalom „az árvíz miatt”, ahol nem is folyik a Duna

Bezuhant a kiskereskedelem – nem hiszed el, ennek most mi az oka

Magyar Péter kiosztotta Orbánt: „szétverte a magyar családok és nyugdíjasok megélhetését”

Súlyos számok jöttek, rámegy a pénztárcánk az Orbán-Nagy Márton duó szerencsétlenkedésére

Orbán Viktor bemondta, hogy élesnek, gyorsnak, okosnak kell lenni

Főbakter: a pénteki nap megmutatta, miért van szükség a haváriaközpontra!