Életmód

Megszűnik egy kedvelt tévécsatorna Magyarországon

Baleset

Nagy baleset Budapesten, több busz is késik

Belföld

Botrány a Széll Kálmán téri aláírásgyűjtésen, videón a bunkó fideszes

Nincs többé Foodpanda Magyarországon, új néven folytatja az ételfutár cég

Nincs többé Foodpanda Magyarországon, új néven folytatja az ételfutár cég
Fotó: Facebook/Foodora

Április közepétől Foodora néven működik a Foodpanda ételrendelő platform, a márkanév váltása mellett az üzleti modell változatlan marad – közölte a Delivery Hero Hungary Kft. ügyvezetője kedden Budapesten, a cég sajtótájékoztatóján.

Radeczky Zoltán elmondta: a rendeléshez szükséges applikáció frissítése április 11-én kezdődik, májusban pedig reklámkampányt indítanak, ami egyebek mellett az új név megismertetését szolgálja.

🍔🍟🧀 A Foodpanda Foodoraként folytatja. A képen Zoltan Radeczky ügyvezető a délelőtti sajtótájékoztatón. #foodora #foodpanda

Posted by Store Insider on Tuesday, March 28, 2023

Az ügyvezető felidézte: az 1999 óta működő, magyar alapítású NetPincér 2016-ban lett a világszerte több mint 70 országban jelenlévő Delivery Hero vállalatcsoport tagja. A Delivery Hero európai regionális szervezetén belül nyolc országban – a négy skandináv országban, valamint Magyarországon, Ausztriában, Csehországban és Szlovákiában – használják majd a Foodora nevet, illetve itt történik egységes arculati frissítés.

Radeczky Zoltán ismertette: a Foodorával is megmarad a cég több mint 5000 éttermi és üzleti partnere, továbbra is együtt dolgoznak mintegy 4000 szerződött futárpartnerükkel, és kiszolgálják a több mint 2 milliós megrendelői bázisukat.

A készételek mellett 2020 decembere óta élelmiszereket és tisztítószereket is lehet rendelni a platformon. A Foodora márkaernyő alatt a vállalat saját, 13 bolthelyiségből szállító élelmiszerüzlet-hálózata, az év elején egymilliomodik rendelését kiszállító Panda Market is új nevet kap, a továbbiakban Foodora market néven működik tovább – közölte az ügyvezető.

Radeczky Zoltán a további tervek között említette a hamarosan elinduló előfizetői programot. Havidíj ellenében ingyenes kiszállítást és egyéb kedvezményeket kínálnak majd a programban résztvevő éttermekből és üzletekből.

A Delivery Hero Hungary Kft. árbevétele 18 milliárd forint volt 2021-ben, az évet 741 millió forint veszteséggel zárták, a 2020-as 10 milliárd forintos árbevétel és a 346 millió forintos adózott eredmény után.

Kapcsolódó friss hírek

Holttestet találtak az utcán Szentesen

Elképesztő pénzért kelt el Magyar Péter „női” napszemüvege

Aláírásgyűjtő aktivistákat vertek meg Budapesten

Busz és villamos karambolozott Budapesten

Orbán Viktor a kolostorkájában fogadta Irakli Kobakhidzét

Rémhír terjed a TikTokon a betétek befagyasztásáról, az MNB feljelentést tesz