Baleset

Agyonlőtte magát egy középiskolás Nagyatádon

Bűnügy

Lelőttek egy férfit Komádiban

Baleset

Patkány rágott meg egy alvó kisbabát Ócsán

Bemutatjuk a MÁV egy napját, amire azért váltanak jegyet az utasok, hogy kibaszhasson velük

Lassan a Mávinform posztjai egyedül betelítik a Facebook szervereit.

Az Esztergomból a Nyugati pályaudvarra tartó, Rákosrendezőnél 2020. február 4-én kisiklott Z72-es jelzésű vonat.
Az Esztergomból a Nyugati pályaudvarra tartó, Rákosrendezőnél 2020. február 4-én kisiklott Z72-es jelzésű vonat. Fotó: MTI/Mihádák Zoltán

Hétfőn ismét toppon volt a MÁV, és ezt nem azok a hazajutni próbáló diákok, dolgozók, tanácstalanul bolyongó külföldi utasok mondják, akiket pl. a legforgalmasabb fővonal budaörsi eleste után hagyott szerteszét a vasúttársaság, hanem maga a Mávinform.

Magyarország persze nem Japán (nekik nincs Brüsszelük, aki mindenért hibás). Nálunk megszokott, hogy kiszámíthatatlan a vasúti közlekedés időtöltés, és ha valamilyen havária történik, az is úgy éri a MÁV-ot, mintha a legelső lenne. Utastájékoztatás? Világos koordináció? Előre bekészített forgatókönyv szerint? Minek, ott a mobiltelefon, aki nem akar megfagyni, majd feltalálja magát.

Az utasokkal közvetlenül kapcsolatba kerülő jegyvizsgálók, pénztárosok mentségére legyen mondva, hogy ők legalább próbálják menteni a társaság renoméját: szinte kizárólag udvarias, segítőkész, néha még angolul beszélő emberek is dolgoznak mostanra ilyen pozícióban a MÁV-nál. „Feljebb” és infrastrukturálisan viszont rendületlenül totális a hanyatlás, ha így néz ki a vonatközlekedés egy átlagos napja:

meghib-9.17.50

meghib-9.17.38

meghib-9.17.25

meghib-9.17.07

meghib-9.16.53

meghib-9.16.32

meghib-9.16.20

meghib-9.16.06

meghib-9.15.53

meghib-9.15.40

meghib-9.15.09

meghib-9.14.39

meghib-9.14.28

meghib-9.14.19

meghib-9.14.07

meghib-9.13.50

meghib-9.13.17

meghib-9.13.06

meghib-9.12.54

meghib-9.12.43

meghib-9.11.40

meghib-9.11.28

meghib-9.11.17

meghib-9.11.03

meghib-9.10.47

meghib-9.10.37