Milyen válság? 7,8 milliárdot költöttek el Orbánék a szankcióbombás kampányra

A választás előtt pedig 19,6 milliárd forintnyi közpénz ment el csak hirdetésekre.

nemzeti-konzultacio-plakat
A nemzeti konzultációt hirdető plakát Budapesten, a II. kerületi Pasaréti úton 2022. október 19-én. A "brüsszeli szankciókról" szóló konzultáció ívén hét kérdés szerepel az Oroszországgal szemben már bevezetett, illetve tervezett szankciós lépésekről, illetve azok következményeiről. Fotó: MTI/Koszticsák Szilárd

Közzétette a 2022-es szerződéseit a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda, de csak azt követően, hogy a K-Monitor közérdekű adatigénylést nyújtott be a témában – írja a Telex.

A 28 oldalas dokumentumból kiderül, hogy

a választás előtt 19,6 milliárd forint közpénzt költöttek „kék” és népszavazásos hirdetésekre, az új, szankcióbombás kampány pedig 7,8 milliárd forintjába került az adófizetőknek.

74 millió forint jutott még az Orbán Viktort angolul népszerűsítő primeminister.hu weboldal működtetésére, 369 millió a nyugdíjasoknak küldött „Jókor” című reklámújságra, 443 millió forint pedig a 13. havi nyugdíjhoz küldött tájékoztató levélre ment el.

Összeomlott a vonatközlekedés a Budapest-Győr vonalon

Orbán Viktor megkérdezte Kapu Tibort, hogy „a háború az látszik-e onnan föntről”

Újabb számok mutatják: tovább nőtt a Tisza Párt előnye

Azahriah: már csak az „értelmileg és mentálisan visszamaradott véglények” szavaznak a Fideszre

Orbán nem áll le, megfenyegette a több százezer Pride-felvonulót

„Káosz, szétesés, összeomlás, hazugság” – Durva megszorítást rendelt el a kormány