Télen talán egy kicsit nehezebb az embereknek elugrani a strandra, hiszen ahhoz pár órát utazniuk kellene. A legtöbben erre elegendő időt és pénzt sem tudnak áldozni. Vannak, akik viszont nem békülnek ki ebben az évszakban sem a hófehér bőrrel. A tél egyik legnagyobb hátránya egyértelműen az, hogy ilyenkor nem tudunk barnulni.
Kedves szoláriumtulajdonos! A következő pár sorban most adunk neked néhány marketingtippet azzal kapcsolatban, hogy hogyan tudod az embereket a stúdiódba csábítani! Ne feledd, számodra a hátrány is lehet előnyös!
Mire helyezd a hangsúlyt?
Érdemes hatni a potenciális vendégekre pszichológiai értelemben is, vagyis arról beszélni, amire vágynak, és ezzel kapcsolatban releváns információkkal is el kell látnod őket.
A nyaralás alatt szerzett napbarnított bőr színe télre halványulni látszik, a bőr kifakul és sápadttá válik, ami már-már a betegség hatását is kelti. Ilyenkor jöhetsz te, a “megmentő”, aki közli az emberekkel, hogy a hideg időszakban sem kell lemondaniuk a barna bőrről! Amennyiben tökéletes csöveket szereztél be, akkor ez a kis szóbeszéd néhány hét alatt is eredményeket hozhat!
Tarol a hangulat
A hideg időben nyakig sálba burkolózunk, és bármennyire öltözünk is fel, ennek ellenére megesik, hogy néha átfagyunk. Látod, még az időjárás is kedvez a szoláriumozásnak! A stúdióban mindenki felmelegedhet, a kellemes és meleg hőmérséklet csak bónusz, mivel szép barna bőrrel távozhatnak az ügyfelek!
A szoláriumozással hozhatunk egy kis nyarat a zord télbe! Amennyiben szeretnél néhány vadiúj felszerelést, akkor a Hollandimpex KFT szoláriumgépei között érdemes keresgélned, hiszen a legkorszerűbb darabok várnak téged!
Látod? Egy kis észszerű marketing és rögtön megduplázódik majd a vendégek száma! Remélem, tudtam neked segíteni, és hasznos ötletekkel gazdagodtál! Fordítsd az előnyödre a hátrányokat!