Baleset

Kiderült, mi vezetett a miskolctapolcai Barlangfürdő leégéséhez

Közlekedés

Megint alakított a MÁV: nemzetközi vonat elé tolatott a diósjenői személyvonat a váci állomáson

Közlekedés

Ma is összeszarta magát a MÁV: most a Nyugati pályaudvaron van váltóhiba

Szakszervezet: a hőségben is fűteni kell a BKV-buszok egy részét, különben leállnának

„Vagy a klíma megy, vagy a busz.”

150-es-busz, BKV-busz

Naponta több olyan műszaki hibás buszt küld forgalomba a BKV, melyek csak akkor üzemelnek, ha a motor túlmelegedése ellen a kánikulában is bekapcsolják rajtuk a fűtést – írja a 444.hu Naszályi Gábor, a BKV-nál működő Egységes Közlekedési Szakszervezet elnökére hivatkozva.

„Vagy a klíma megy, vagy a busz – szokták mondani egymás között a sofőrök, ami azt jelenti, hogy ha a klímát járatják, akkor túlmelegszik a motor és leáll. Ezért inkább fűtenek, hogy elvezessék a hőt – és a buszt”

– idézte a lap a szakszervezeti vezetőt.

Naszályi szerint vannak egyéb gondok is: klíma nélküli járművek is forgalomban vannak, ezeken rettenetesen fel tudnak forrósodni a vezetőfülkék, ráadásul a sofőröknek a feszített menetrend miatt gyakran még mosdóba is alig van idejük elmenni, nemhogy felfrissülni. A sofőrnek van ugyan lehetősége rendkívüli pihenőt kérni, ha már nem bírja a hőséget, de ezer sofőrre csak tíz tartalékos kolléga jut.

Ez is érdekelhet:
Tragédia Kisteleknél: teherautóval ütközött egy Opel, meghalt a sofőr

Sokkoló részletek derültek ki a Budapesten eltűnt amerikai lány megöléséről

Orbán Viktor állítólagos eltitkolt gyermekéről ír Magyar Péter

Megszólalt a mentőszolgálat a Soroksári úti csarnoktűz sérültjeiről

Kelenföld elesett, leszakadt egy vezeték, több járat szünetel

Szökés veszélye miatt letartóztatták a Budapesten meggyilkolt amerikai nő gyilkosát

Hatalmas tűz van Budapesten, robbanás is hallatszott