Baleset

Patkány rágott meg egy alvó kisbabát Ócsán

Baleset

Ketten meghaltak egy balesetben Budapesten, a vétkes sofőr és utasai elmenekültek

Bűnügy

3-as terrorfokozat van érvényben Magyarország területén

„Vevőhalász” weboldal készítése – Amikor nem elég 10 kattintás

„Vevőhalász” weboldal készítése – Amikor nem elég 10 kattintás

Egy olyan világban élünk, ahol manapság mindenki mindent azonnal akar. Gyors bevételnövekedést, gyors sikereket és persze gyors weboldal készítést. A legtöbb esetben azonban ami könnyen jön, könnyen megy, így a gyors munka nem mindig hoz jó eredményeket.

De feltehető a kérdés, hogy hogyan lehet igazán sikeres egy weboldal? Melyek a legnagyobb trendek a webdesign területén? Mi az az online marketing pszichológia, ami képes magához vonzani az ügyfeleket? Meddig tart egy profi weboldal megalkotása?

Ha a kérdések bármelyike felmerült már valaha is benned, akkor érdemes elolvasnod a cikket!

Nagy hangsúly van a minőségen

Azt mondják, hogy az ember akkor képes minőségit alkotni, ha szereti is azt, amit csinál. Ez valóban igaz, hiszen ez a siker egyik kulcsa. Tudjuk, hogy a jó munkához idő kell, ezért a weboldal készítés során sem szabad sietni. Tisztában kell lennünk a céljával, mondanivalójával, és a célcsoport igényeit is ismernünk kell.

Fontos azonban tudni, hogy egy elkészült felületet sem kellene magára hagyni! A folyamatos optimalizáció hozzásegít a vevők maximális elégedettségéhez. Mivel a fogyasztói szokások szinte nap nap után változnak, nekünk sem árt naprakésznek lenni, s alkalmazkodni ezekhez.

Design és geográfia

Minden weboldalt úgy kell megtervezni, hogy annak kezelése egyszerű legyen a felhasználók számára. A letisztult vonalvezetés mellett manapság a pasztellszínek hódítanak. Kiemelten elterjedt még az animációk, videók alkalmazása is. Miért? Mert ezek viszonylag kevés idő alatt képesek rengeteg információt átadni.

Dióhéjban azonban az a lényeg, hogy úgy alakítsuk ki a felületet, hogy a lehető leggyorsabban végigvezessük a felhasználókat azon.

Sokszor másképpen kell megtervezni az egyes weboldalakat az ország egyes pontjain. Míg vidéken az emberek hosszabb ideig is válogatnak az interneten, addig a fővárosiak számára készült weboldalnak sokkal tömörebbnek kell lennie.

Talán elsőre mindez bonyolultnak tűnik, de szerencsére van kihez fordulnod. Az Adnet Media honlapkésztítő tippjei és tapasztalt szakemberei segíthetnek neked!

Alakítsd ki és fűzd szorosabbra a kapcsolatot!

Rengeteg marketing eszköz van, amit előszeretettel alkalmaznak a vállalatok. A hiba csak abban szokott lenni, hogy ezek nincsenek egy egységes rendszerbe fogva. Például nincs sok értelme egy hírlevél-feliratkozásnak, ha ezzel nincs konkrét célunk.

Mindig legyen célja! Adhatsz ingyenes tanulmányokat azoknak, akiknek később ajánlatot tehetsz Facebook-hirdetés segítségével. Hirdethetsz a Google Ads rendszerében is, ahol konkrét vásárlási igényre tudsz hirdetni, ahol felvehetik veled a kapcsolatot, vagy jobban megismerhetnek. Mire idáig eljutunk és konkrét ajánlatot teszünk, már nem leszünk számukra idegen.

A folyamatos kommunikáció segít versenyben maradni és elmélyíteni az ügyfelek lojalitását. Éppen ezért használd a közösségi média felületeit is, mint a Facebook, Instagram, YouTube, vagy az egyre jobban elterjedt TikTok-ot. Ma már nem elég egy felületen megjelenni, több csatornán keresztül kell elérd a potenciálisa ügyfeleidet, mégsem érdemes mindenhol probálkozni, teszteld, hogy neked melyik válik be!

A Google Ads szerepe az online marketingben

Biztos te is használod a Google keresőjét, ha valamilyen információra van szükséged. Képzeld el, hogy napi szinten akár több ezren keresik azt a szolgáltatást, vagy terméket, amit te kínálsz. Ha megtalálható vagy a Google keresőben, akkor biztos lehetsz benne, hogy sikeres lesz az online marketinged. Ehhez nincs másra szükséged, mintsem, hogy megismerkedj az AdNet Media Google Ads hirdetéskezelés szolgáltatásával.