Országszerte akadozó internet-szolgáltatásra panaszkodnak a Digi ügyfelei, a probléma már több napja fennáll – írja a Media1.
A lap úgy tudja, az ügyfelek napok óta reklamálnak, hogy gond van a szolgáltatással, ám a szolgáltató többek elmondása szerint egyszerűen „lepattintja” őket azzal, hogy nincs is probléma.
A Digi végül egy péntek esti közleményében elismerte, hogy
központi probléma miatt jelenleg egyes ügyfeleiknél hiba észlelhető a vezetékes internetszolgáltatásban.
Ruska Viktória, a Digi kommunikációs vezetője az MTI-vel azt közölte: egyidejű, extrém méretékű hálózatterhelés okozza a műszaki problémát, amelynek elhárításán jelenleg is dolgoznak. Azt ígérte, a szolgáltatás működése hamarosan zavartalan lesz, de felhívta a figyelmet arra, hogy esetleg szükség lehet majd az internetezéshez használt eszközök újraindítására.
A DIGI Kft. Magyarország egyik meghatározó távközlési szolgáltatója, a vezetékes internet szegmensben 24 százalékos piacrésszel. A DIGI Kft.-nek és az irányítása alatt működő Invitel Zrt.-nek együtt 2 460 000 előfizetője volt a 2020. június végi adatok szerint, ezen belül 682 ezer kábeltv-előfizető, 737 ezer vezetékes internet előfizető, 136 ezer mobil hang és adat előfizető, 650 ezer vezetékes telefon előfizető, valamint 255 ezer műholdas szolgáltatást előfizető.