„Majdnem 2 milliárd forintot költött a kormány a legutóbbi, koronavírusról szóló propagandakonzultációra. Arról van itt szó valójában, hogy a legnagyobb veszély kellős közepén is saját maguknak kampányolnak, illetve gyűjtenek adatokat”
– mondja Hajnal Miklós, a Momentum elnökségi tagja abban a videóban, melyet Rogán Antal propagandaminiszter budai villájánál forgattak, és melyen az látható, hogy a párt aktivistái az általuk gyűjtött konzultációs íveket beszórják a kerítésen.
Hajnal az akció kapcsán arról beszélt, az elmúlt hónapokban a Momentum pultjaihoz több tízezren mentek oda országszerte, hogy leadják a kormány által kiküldött papírokat. A párt szerint a kampányra költött pénznek lett volna helye máshol is, „lehetett volna költeni az iskolákban fertőtlenítő szerekre vagy a munka nélkül maradt magyarok megsegítésére is”.
Rogán Antal válása után idén tavasszal költözött egy II. kerületi luxus kategóriás társasház egyik lakásába. A társasházat azonban a beköltözés előtt saját beosztottja, Nagy Ádám édesapja vásárolta meg, így a miniszter csak bérlő az értékes ingatlanban – emlékeztet a 24.hu.